דוח בדיקת אתר חינמי – מה תראו בו?

ניווט (ממש) מהיר
אם הגעתם לעמוד זה כנראה שאתם מתעניינים במצב האתר שלכם ושוקלים להתחיל עבודת SEO - אופטימיזציה למנועי החיפוש - על מנת לעזור לאתר שלכם להתקדם אורגנית בגוגל ומנועי החיפוש הנוספים הקיימים ( BiNG, Yahoo, Yandex, Duck Duck Go... ).
דוח קידום אתרים

 

חלק מהאופטימיזציה הדרושה לקידום איננה רק בנושאים הקשורים לביטויים ומילות מפתח , אלא גם אופטימיזציה טכנית ואופטימיזציה בנראות של האתר והיכולות שלו לספק חווית משתמש טובה, זאת על מנת להקטין את אחוז הנטישה (Bounce rate) , ולשפר את יחס ההמרה CRO, שלהם תפקיד לא פחות חשוב בעבודתו של מומחה קידום אתרים – בין אם זה ברמת היישום בפועל או בין אם זה ברמת היכולת לתת ייעוץ מקצועי ומעמיק על הנושאים שיש לתקן באמצעות מתכנתים, מעצבים וכו'…

במידה ותרצו אשמח לתת לכם דוח ראשוני – חִנָּם אֵין כָּסֶף כך שתוכלו להבין בכלליות אם יש בעיות באתר שלכם, ומה רמת האופטימיזציה הקיימת לפני שאתם מתחילים התקשרות עם מקדם SEO .
לאחר דוח כזה, גם לי הרבה יותר קל לתת הצעת מחיר לקידום אפקטיבי, ולא סתם לזרוק מחיר באוויר.  אחרי שאני רואה את הדו"ח הראשוני אני יודעת פחות או יותר מול מה אני עומדת ומה הריטיינר הנכון להשגת תוצאות קידום מוצלח.

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!

שימו לב- הדוח הינו דוח בדיקה ראשוני, לאחר תחילת עבודת קידום בפועל, כל אחד מהנושאים נבדק לעומק, בהתאם למטרות שאני ואתם נגדיר יחד.

אז מה כולל הדו"ח?

1. מחקר ביטויים ראשוני ללא מיקוד

נתחיל מהשאלה, למה בלי מיקוד? כי עדיין לא דיברנו, ואין לי מושג מה המטרות שלכם.
אני לוקחת את האתר, סורקת אותו, מסתכלת בביטויים הקיימים, בשירות/מוצרים שאתם מוכרים ומציגים באתר, ומכניסה למחקר בדוח הבדיקה את הביטויים הכי מובילים שאני יכולה למצוא בתור התחלה.

המחקר כולל את נפח החיפושים של הביטוי, ומה התוצאה שלכם נכון ליום הסריקה.
במידה ונחליט להתקדם יחד, לאחר שיחת ההכרות והצבת היעדים לקידום – אהיה יותר חכמה לבצע מחקר מושגים ממוקד שיוביל אתכם לתוצאות המיוחלות.

מחקר ביטויים לדוח ראשוני

2 .מדדי מפתח

מדדי המפתח מראים תמונה כללית של רמת האופטימיזציה של האתר, כמה דפים מאונדקסים בגוגל, בכמה דפים יש בעיות – כמה ביטויים נמצאים ב TOP 10 כמה קישורים נכנסים יש לאתר – מה הציון של הדומיין ואם יש פעילות ברשתות חברתיות שמקשרות לאתר, כדוגמת פייסבוק.

תמונת מדדי מפתח של פרוייקט

 

3. מצב בריאות האתר

בריאות האתר מציגה כמה בעיות התגלו ובכמה דפים יש לטפל על מנת לשפר את האופטימיזציה הכללית של האתר. בהנחה ונכנסים לתוכנית קידום –  כל דף וכל שגיאה תטופל במסירות על מנת לשפר את בריאות האתר ולמקסם את הקידום האורגני. -יעני – שגוגל יאהב אותנו.

מצב בריאות האתר

4. בעיות טכניות

בעיות טכניות באתר מאוד משפיעות על חווית המשתמש ובאופן עקיף גם על הקידום האורגני. מומחה SEO יידע לשים אצבע על כל הבעיות הטכניות באתר, ולתקן בעצמו או לשלוח במידת הצורך, לטיפול של מתכנת האתר תוך אפיון מדויק של הבעיה , איפה למצוא אותה ואיך לתקן. הדוח הראשוני מראה תמונה כללית למדי, לאחר תחילת התקשרות, אני  נכנסת בפינצטה לאתר באמצעות כלים ותוכנות כמו סקרימינג פרוג ו webceo ומוצאת את כל הליקויים בכל הרמות.

חלון שמציג בעיות טכניות באתרי אינטרנט

 

5. כמות קישורים נכנסים

קישורים איכותיים מאתרים בעלי סמכות ומנישה דומה לשלנו, הם בעצם הממליצים של האתר בעיני גוגל. בעבודת קידום אורגני אנחנו מספקים המלצות כאלו- קישוורים מפנים לאתר ולכן חשוב להבין מאיפה כבר יש קישורים לאתר בתחילת עבודת הקידום, כמה קישורים יש (על מנת להעריך את הכמות הנדרשת שיש להשלים ושצריכה להיכלל בהצעת המחיר) ולוודא שאין קישורי ספאם מאתרי זבל למיניהם, שעלולים לעשות יותר נזק מתועלת.

קישורים ודומיינים מקשרים רשימת קישורים

6. מדדי מהירות

האמת שמהירות הטעינה קצת הטריפה את עולם קידום האתרים בצורה מוגזמת, אבל אין ספק שצריך להתייחס  גם אליה- כי, בואו,  אם אביא אתכם למקום ראשון בביטוי הכי תחרותי בעולם, אבל מרגע הלחיצה על התוצאה ייקח לאתר 8 שניות להטען, כנראה שהגולשים יברחו ממש מהר ובהתאם, גוגל יעיף אותנו מהמיקומים בתוצאות החיפוש.

אז אני לא מצפה לציוני 100 בכל המדדים, אבל גם לא לקיצון השני, ואם האתר מקבל ציון ממש נמוך אני תמיד אמליץ להעביר למומחה שיפור מהירות טעינה, ומה שאני יכולה אני תמיד מבצעת בעצמי במסגרת הפעילות השוטפת על האתר.

דוגמא מתוך gtmetrix לתוצאות מהירות טעינה של אתר

7. מצב כללי של האתר מול מתחרים מובילים

בסופו של יום, אנחנו יכולים לעשות הכי טוב שלנו אבל עדיין אנחנו בים מלא מתחרים (חלקם כרישים אמיתיים), וכדאי להכיר גם אותם. אז בבדיקה ראשונית אני בוחרת כמה מתחרים לפי מה שאני רואה לנכון כדי לראות מה המצב שלהם לעומת האתר שבדקתי.
לאחר שמתחילים פעילות וממקדים את הביטויים, אני מבצעת מחקר מתחרים פר ביטוי! כלומר על כל ביטוי שאני רוצה לקדם אני בודקת מי המתחרים, מה הציון שלהם, על כמה ביטויים הם מדורגים ומה הם אותם הביטויים, כמה תוכן יש להם לעומתי, כמה קישורים ועוד מדדים שעוזרים לי להבין מה עליי לשפר באתר שאני מקדמת כדי ליישר קו ולעקוף אותם.

מחקר מתחרים

 

אז מה אתם אומרים – דוח דיי מקיף בשביל דוח ראשוני, ועוד בחינם! 
אז אם אתם רוצים לקבל תמונה על מצב האתר שלכם, והבנה ראשונית של כל מה שיש לבצע אתם מוזמנים למלא את הטופס ותקבלו אותו למייל בתוך 10 ימי עסקים (בדרך כלל הרבה פחות אבל כדי שאני לא אצא "שקרנית" אז אני מתחייבת ל 10 ימי עסקים).

וזה עוד לפני שדיברנו על מצב התוכן שלכם – אבל זה כבר לא בחינם 🙂

יאללה תשאירו פרטים , מה יש לכם להפסיד.

 

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!