ליאור ישנו קידום אתרים SEO

חייגו עכשיו : 050-8776550

תוכנות לקידום אתרים אורגני – והאם הן יכולות להחליף מקדם אתרים מקצועי?

תארו לכם עולם שבו באמצעות מספר הגדרות פשוטות בתוכנה שרכשתם, הייתם יכולים לקדם את אתר האינטרנט שלכם בגוגל למקומות גבוהים בדפי תוצאות החיפוש. נשמע חלומי, נכון? בלי טלפונים מיותרים, בלי דוחות מעקב, בלי בניה ותכנון של אסטרטגיה, בלי מקדם שמעיר לכם בפעם החמישית בשבועיים האחרונים שתעבירו לו מידע לבניית דף אודות איכותי. פשוט עולם שבו אתם לוחצים על כפתור וממתינים לתוצאות. האם עולם אוטופי כזה הוא אפשרי?

ובכן, כמעט כמו כל דבר בחיים, התשובה היא מורכבת. היא מורכבת משום שבמקרה שלנו, קידום אתרים בהחלט יכול להפוך לתהליך הרבה יותר יעיל, ממוקד ומדויק כאשר הוא מתבצע תוך שימוש בכלים טכנולוגיים איכותיים.
אלא שתוכנות כאלו, איכותיות ואוטומטיות ככל שתהיינה, לא באמת יכולות להחליף מוח אנושי, שמתכנן, מעצב, ומתעדף את הפעולות השונות בפרויקט הקידום האורגני של האתר.
לכן החלטתי לחלק את המאמר הזה לשני חלקים עיקריים.
בחלק הראשון אהיה אופטימית למדי ואסביר מה כן ניתן לבצע באמצעות תוכנות ושירותים טכנולוגים מעולם קידום האתרים.
בחלק השני אשמור על ארשת פנים הרבה יותר רצינית, ואשלב מילים כמו אסטרטגיה, תכנון מוקפד, שיקולי עלות תועלת, תעדוף ומילים נוספות שמשתייכות לז'רגון.

אז בלי לבזבז לכם יותר מידי זמן, בואו נצלול פנימה.

אילו פעולות תוכנות לקידום אתרים יכולות לבצע עבור מקדמי אתרים?

תוכנות לקידום אתרים יכולות לסייע למקדם האתרים לקבל מידע שימושי רב, שיאפשר לו למקד את מאמצי השיווק שלו ברשת. הנה כמה דוגמאות:
כלי השיווק העוצמתי Ahrefs יאפשר לכם למפות את פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים אל האתר.
כל מי שעוסק בתהליך קידום אתרים באינטרנט מודע לעובדה שפרופיל קישורים איכותי הוא תנאי ליצירת סמכות שתאפשר לקדם את האתר למקומות ריאלים בדפי תוצאות החיפוש.
Ahrefs יאפשר לכם לקבל מידע אודות כמות ואיכות האתרים המפנים, תצייד אתכם בציונים שתעניק לכוח הקישורים המועבר לאתר שלכם וגם תסייע לכם למצוא הזדמנויות לבניית פרופיל הקישורים שלכם, באמצעות הצלבת מידע אודות הקישורים שהמתחרים שלכם מקבלים ואילו אתם דווקא לא.
למה מדובר כאן בהזדמנות אמיתית? משום שבדרך כלל, כאשר מקור כלשהו מפנה לאוסף של אתרים שהם מתחרים שלכם, הוא עושה זאת באמצעות תוכן איכותי, שמייצר ערך מוסף רב לקהל היעד באמצעות השוואה בין שירותים או מוצרים שונים. קבלת קישור ממקור כזה גם תחזק את הסמכות של האתר המקודם, וגם תשייך אותו לנישה בה הוא פועל בצורה הדוקה יותר.
כלי עוצמתי נוסף שבו ניתן לעשות שימוש הוא Screaming Frog.
מדובר בתוכנה שתתקינו בצורה מקומית על גבי המחשב, ושתאפשר לכם לבצע סריקה של האתר שלכם וכן אתרים מתחרים, ומציאת פערי אופטימיזציה של האתר לדפי תוצאות החיפוש.

אילו פערים יכולה Screaming Frog למצוא באתר? איך היא יכולה לסייע לכם בתור מקדמי אתרים?

ובכן, Screaming Frog יכולה לאתר עבורכם אוסף של בעיות טכניות באתר: תגיות מטא כפולות או חסרות, קישורים שבורים, עמודים באתר שמחזירים הודעת שגיאה ולא נטענים לדפדפן, בעיות בהיררכיה של האתר, דפים יתומים באתר, ועוד.
לרוב, מקדמי אתרים עושים שימוש בצפרדע המצווחת על מנת לטפל בחלק הטכני של פרויקט קידום האתר.
כלי נוסף שיוכל לסייע לכם בתהליך קידום אתרים באינטרנט הוא WebCEO. כלי ה – All In One הזה יסייע לכם במגוון של משימות מעולם קידום האתרים: מיפוי ומציאת מילות מפתח רלוונטיות בנישה בה מקודם האתר, כולל נפחי החיפוש ורמת התחרותיות על ביטויי מפתח שונים, ביצוע ביקורת על האתר על מנת לאתר ליקויים כמו קישורים שבורים, תגיות ארוכות או קצרות מידי, ריבוי כותרות H1 בעמוד.
המצב הטכני של האתר וניטור אלמנטים כמו מהירות טעינה של האתר  ועוד, מעקב אחר הדירוגים של עמודי האתר בעבור ביטויי חיפוש שונים ועוד מלא.

בקרוב אעלה סקירה מדוייקת על הכלי המעולה הזה אז תשארו מעודכנים.

WebCEOSEO Tools

אם נסכם את הפרק הזה נוכל לראות כי הכלים שציינתי כאן, בדומה לכלי SEO אחרים הקיימים בשוק, הם בעיקר כלים תומכי החלטה, ומאפשרים לספק למקדם האתרים תמונה איכותית שתאפשר לו למקד את מאמצי השיווק שלו במקומות הנכונים לו אסטרטגית.
מרגש.

אילו פעולות בפרויקט קידום אתרים לא ניתן לבצע רק באמצעות תוכנות קידום אתרים?

כלי SEO הם, כאמור, כלים נחמדים, וחלק מהם מציעים דשבורדים מעוצבים להפליא, אולם העובדה הזאת עדיין לא הופכת אותם לכלים שמסוגלים לקדם את האתר ללא התערבות אנושית.
בואו נראה זאת באמצעות כמה וכמה דוגמאות:
בניית אסטרטגיית תוכן וקישורים – האם כלי SEO, טוב ומשוכלל ככל שיהיה, יוכל להחליט בעצמו אילו ביטויי מפתח רלוונטיים לשירות שמציע בית העסק?

האם כלי SEO כזה יכול להתקשר בעצמו מול כותבי תוכן, להסביר להם מה בדיוק נדרש, באיזו צפיפות לעשות שימוש בביטויי המפתח המרכזיים, מה יהיה אורך המאמרים שיכתוב, אילו נושאים יקיף?
האם כלי SEO יכול לנהל משא ומתן להחלפת קישורים בפורום החמישי בפייסבוק שנושא את שם הקבוצה "החלפת קישורים"?
למען השם, אפילו מקדמי אתרים בעצמם לא מסוגלים לנהל שיחה שוטפת תוך החלפת דרישות בצורה סבירה בפורומים האלה.
מה יעשה כלי אוטומטי מעולם ה – SEO כאשר מקדם האתרים שמולו יבקש ממנו להוציא את הקישור מן הפסקה השלישית ואילך, לכתוב מאמר בן 500 מילים ולא להזכיר את שם המותג?

והנה דוגמה נוספת – מה לגבי ביטויי מפתח שמייצרים טראפיק לא איכותי לאתר? טראפיק, שמביא אל האתר גולשים ללא כוונת רכישה אמיתית, אלא בעיקר כוונה להעסיק את מוקדי השירות שעות ארוכות על הקו.
האם כלי SEO, משוכלל ככל שיהיה, מסוגל לזהות שמדובר בתנועה לאתר שמייצרת יותר נזק מתועלת? התשובה גם כאן היא ברורה: דרושה כאן התערבות אנושית, כזאת שתגדיר היטב את האסטרטגיה העסקית של בית העסק, ותדע להגדיר לא רק איזו תנועה דרושה לאתר, אלא גם איזו תנועה אינה רצויה באתר.

למעשה, לאחר חשיבה שתכלול שיקולי עלות תועלת, יהיה דרוש כאן תכנון מוקפד (אמרתי לכם שאשתמש בביטוי הזה).
כדי לשפוך אור על כמה ניהול אנושי הדוק של פרויקט קידום אתרים הוא חשוב, אציין כאן פרמטר נוסף שרבים ממקדמי האתרים לא מייחסים לו חשיבות, אבל למעשה, יש לו חשיבות עצומה בקידום אתרים: אני מדברת, כמובן, על שירות לקוחות.

כאשר אנחנו מעניקים שירות לקוחות איכותי ללקוח, אנחנו מגדילים את הסיכוי שהלקוח המרוצה ישאיר ביקורת חיובית על פרופיל העסק שלנו בגוגל או בפייסבוק.
אנחנו גם מגדילים את הסיכוי שישתף את התכנים שלנו ברשתות החברתיות או שיפנה אלינו אם במקרה הוא לקוח עסקי ויש לו אתר אינטרנט איכותי.
כאשר אנחנו מעניקים שירות ברמה נמוכה, אנחנו מגדילים דווקא את הסיכוי שהלקוח הלא מרוצה יחזור אל מנוע החיפוש, וימשיך אל התוצאה הבאה בדף תוצאות החיפוש.
מי שמבין ולו מעט בקידום אורגני, יודע שמדובר באינדיקציה לא מאוד טובה למנוע החיפוש באשר לאיכות של האתר.

לסיכום

תהליך קידום אתרים הוא פרויקט מורכב, שבמסגרתו חשוב לשלב בין שימוש בכלים מתקדמים ויצירת אסטרטגיה עסקית שתתבצע על ידי אנשים.
בסופו של יום, כלים מתקדמים אמורים לתמוך החלטות עסקיות, למקד אותן, להצדיק אותן ולסייע במדידה של האיכות שלהן, אולם בשום פנים ואופן לא להחליף אותן או מקדם אתרים מקצועי

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

יש לכם שאלות נוספות? מלאו את הפרטים:

אולי יעניין אתכם גם:
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
The Ultimate Managed Hosting Platform
WebCEOSEO Tools
WebCEOSEO Tools
ליאור ישנו SEO קידום אתרים אורגני

YeshnoSEO

שירותי קידום אתרים SEO | בניית אתרי תדמית | בניית אתרי חנות |פרסום בגוגל | PPC

קידום אתרים | בניית אתרים | Lior yeshno |ליאור ישנו

ליאור ישנו

מומחית קידום אתרים ובניית אתרים מותאמים לקידום SEO מוצלח, על פלטפורמת Wordpress. מאמינה בהגינות ושקיפות תוך מקצועיות ואיכות בלתי מתפשרת על מנת להגיע לתוצאות הגבוהות ביותר.

ישנו קידום מוצלח - Ⓒ 2020 - All Rights Are Reserved- yeshnoSEO
well-done

עשית זאת!!
טופס האפיון נשלח בהצלחה

ממש  עכשיו אנחנו מקבלים ומעבדים את כל הפרטים , ונעביר אלייך הצעת מחיר מותאמת לצרכים שלך בהתאם לטופס האפיון ששלחת !

*ההצעה תשלח בתוך 3 ימי עסקים.

לא מצאת את מה שחיפשת?

צור קשר ונשמח לעמוד לרשותך

Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות