איך לקדם אתר בגוגל לבד?

האתר שלך = האחריות שלך!
כי כולם עושים תוכן, אבל ישנו SEO שעובד

השאירו פרטים וקבלו
דו"ח מקיף המפרט את השלבים הפשוטים לשיפור המיקום שלכם בגוגל

דוח SEO -SEO DIY - איך לקדם אתר לבד

קדמו אתר בעצמכם - עם קצת עזרה ממני..

בפעם הבאה שלקוח לא מוצא אתכם – דעו שאני כאן!

הצטרפו אליי וקבלו את הדו"ח המקיף ביותר שכולל את כל הדאטה והפעולות הפשוטות שאתם צריכים לעשות על מנת להבטיח את צמיחת העסק שלכם.

SEO + CRO

לעסקים המעוניינים לשפר את יחסי ההמרה שלהם , אני מציעה שירות מיוחד – דו"ח מקיף המפרט בצורה ברורה ופשוטה את פעולות ה-SEO הנדרשות, ברמה של גאנט (תוכנית) משימות המסביר מה לעשות ואיך לשפר את האתר לטובת קידום במנועי החיפוש באופן עצמאי, תפור למידותיכם וללא כל התחייבות!

מאות עסקים כבר יישמו את מסקנות הדו"ח, הבינו איך לקדם את האתר שלהם לבד והגיעו בזכותי למקומות הראשונים בגוגל, פגשו לקוחות מכל העולם ויצרו נוכחות בולטת בתחומם.

במהרה תגלו כי באם תיישמו את האמור בדו"ח שאכתוב עבורכם, תראו תוצאות באופן אורגני ותוזילו משמעותית את עלויות הקידום הממומן שלכם.

רכשתם את הדו"ח – ואתם חושבים שזה קצת גדול עליכם ובכל זאת רוצים שאיישם אותו עבורכם? אל דאגה לא תשלמו פעמיים.

לקוחות הרוכשים את הדו"ח נהנים מהחזר מלא במידה ובחרתם להתקשר מולי לתקופה של 6 חודשים לפחות,  לשירות ה –  SEO . שווה, לא?

דו"ח ה SEO המקיף ביותר

שינחה אתכם איך לקדם את האתר שלכם לבד!
1250 לא כולל מע"מ
  • מצב בריאות האתר
  • אופטימיזציה טכנית
  • פרופיל קישורים
  • רשימת ביטויים
  • CRO - המלצות לשיפור יחס ההמרה
  • תפור אישית לאחר בדיקה פרטנית

השאירו פרטים, השלימו רכישה וקבלו את הדו"ח המקיף לשיפור המיקום שלכם בגוגל:

אז למה לכם כזה דו"ח, מה למעשה יפורט בדו"ח ולמה כדאי לכם לקנות אותו עכשיו?

האתר שלכם עובד נהדר. לא, באמת, שמים את הכתובת והוא עולה, אפילו די מהר. הוא נראה סבבה, יש בו מוצרים סבבה ועדיין – משהו לא זז (רמז – הטראפיק).

כדי להבין מה תוקע את הגלגלים של האתר מלהפוך למכונה משומנת של פניות, אמליץ על 6 כלים פשוטים אבל קריטיים, שכל אחד יכול ליישם בבית. אם אתם, או מנהל האתר שלכם, יבצע את השלבים הפשוטים הללו – התוצאות לא יאחרו לבוא. חשוב להבין כי תהליכי SEO אינם תהליכים מהיום למחר, כלומר רוב הסיכויים שהתוצאות לא יגיעו מייד, אבל הן יגיעו במהרה – ובעקביות. עוד אודות מה זה SEO בהמשך העמוד, כרגע בואו נתרכז בפעולות שהדו"ח יפרט ויסביר לכם. אז ככה:

1. מצב בריאות האתר

ראשית, אילו עמודים/חלקים באתר נחשבים "חלשים", כלומר מה לא עובד ולמה, (מדובר בקטעים שפוגעים באתר כולו ומורידים לו את הדירוג. מה זה דירוג? תקראו למטה 🙂 אחרי שנלמד לאתר את העמודים הללו, נבין איך לתקן אותם כדי שיעבדו לטובת האתר כולו ולטובת חיפושים ספציפיים המתייחסים לאותו עמוד (מה שנקרא אופטימיזצייה onpage). או שפשוט נעשה להם סיכול ממוקד כי מה לעשות, לפעמים Less is more. שיפור בריאות האתר תוליד לנו תוצאות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, אבל בדיוק כמו שאנחנו עוברים בדיקות תקופתיות (חלקנו שעברו את גיל 40), ככה גם האתר שלנו צריך לעבור בדיקת בריאות כל תקופה – וכל המרבה, הרי זה משובח.

מצב בריאות האתר
תמונת מדדי מפתח של פרוייקט

2. אופטימיזצייה טכנית

לא לדאוג, בשביל החלק הזה של הדו"ח, כל מה שאתם צריכים זה: מקלדת, עכבר וכיסא גיימרים, כי למה לא?;) תתבקשו לעקוב אחר כמה הוראות פשוטות, הכוללות פירוט של עמודים שצריכים אופטימיזציה טכנית, ומה עושים על מנת לוודא שהם תקינים ותורמים לנו. נכון, זה חלק משעמם ולא הכי יצירתי לקידום העסק אבל בהחלט משמעותי. והחלק הטוב ביותר - תוכלו לגלות מהו הפוטנציאל האמיתי של העסק שלכם ככל שתעמיקו בפרטים, וכמובן תקבלו מידע "פנימי" אודות העסק שלכם כדי שתוכלו להסיק מסקנות מהפכניות! וכן אם יש משהו מהותי ומסובך מאוד -אמליץ להפנות את המשימה לאיש מקצוע לטיפול - אבל זה לשיקולכם.

חלון שמציג בעיות טכניות באתרי אינטרנט
דוגמא לאתר לא מאובטח
technical seo
קישורים ודומיינים מקשרים
מהם קישורים ולמה הם חשובים לקידום אתר? עם כמה מושגים מעולם הקישורים
טבלת פרופיל קישורים בגוגל שיטס

4. מה הדיבור

אספק לך רשימת ביטויים שחשוב להשתמש בהם לטובת השוק הספציפי שלך, חלקם יהיו יותר מובנים מאליהם (כמו "אימון אישי" למאמן אישי) וחלקן ממש מחוץ לקופסה (כמו "מה אפשר לעשות הערב" למאמן אישי). כמו כן, לביטויים הללו תצורף רשימת מיקומים מומלצים להפצה והמלצה לביטויים לקידום, כאלה שהתחרות עליהם יחסית נמוכה ולכן מאפשרת לעסק שלך לטפס במעלה הדירוג במנועי החיפוש.

מחקר מילות מפתח
מחקר ביטויים לדוח ראשוני

5. איך לשפר את יחס ההמרה

כשאנו מגיעים לחברה שמביאה לנו טראפיק לאתר - זה אחלה. כשאנו מגיעים לחברה שעוזרת לנו לשפר פלאים את הטראפיק באתר -> משפרת את חוויית המשתמש -> ובכך את יחס ההמרה - זה מדויק!

דוגמא לשיפור יחס המרה באתר איקומרס CRO
ליאור ישנו מקדמת אתרים פרילנסרית

6. תפירה אישית

של המלצות ספציפיות וייחודיות לאתר שלכם, שאף כלי אוטומטי לא יידע לספק. כי בזמני הפנוי, כשאני לא מחפשת ביטויי SEO ייחודיים, חופרת את הרשת בחיפוש קדחתני אחר כלים ותוספים חדשים, כשאני לא בשיא הטירוף של עבודה על המותג שלכם – אז אני תופרת. גם לי מותר, נו שוין.

דוגמא להיררכייה לא נכונה של כותרות בעמוד
צוות עובד על אפיון האתר בטרם בניית אתר תדמית

איך להשיג תוצאות טובות במנועי החיפוש?

זוהי שאלה בה נתקלים בעלי עסקים, מנהלי אתרים ומומחי SEO רבים.

אני ליאור, הבעלים של Yeshno SEO ומומחית SEO עסקי. אני מייעצת לבעלי אתרים, חברות וארגונים וגם מיישמת בפועל – מתוך רצון לעזור לעסקים כמוכם לבצע אופטימיזציה באתר, להתקדם במנועי החיפוש ולשפר יחסי המרה CRO בכל סוגי האתרים, מתדמית ועד איקומרס.

SEO או בשמו המלא Search Engine Optimization הינו למעשה מתודה שלמה של התאמת התכנים הקיימים אצלכם באתר לטובת מנועי החיפוש השונים (גוגל, בינג והיום אפילו פייסבוק) כדי לעזור לכם להגיע למקומות הראשונים. 

כי מי שראשון, מקליקים עליו יותר, מבקרים אותו יותר – קונים ממנו יותר. ותסכימו איתי שאתם מכוונים ישר לשם. 

start

זה הזמן לחמם מנועים! האתר שלכם: האחריות שלכם...

השאירו פרטים, השלימו רכישה וקבלו את הדו"ח המקיף לשיפור המיקום שלכם בגוגל:

 Ⓒ  כל הזכויות באתר שמורות לליאור ישנו Yeshno SEO  אין להעתיק תוכן ללא אישור.

הבטחתי שקיפות אז הנה: חלק מן הקישורים באתר הינם קישורי אפיליאייט. אך אינם גורעים מאמינות ההמלצה שלי על המוצר/ השירות אליו הם מקשרים.

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!