איך לייצר כסף (והרבה) מפעילות אורגנית ברשתות חברתיות + המלצה

ניווט (ממש) מהיר
בתחילת הפעילות של פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או רשתות חברתיות נוספות, נדמה היה שכל כך קל לייצר עניין. ההתלהבות מהפלטפורמה החדשה, גררה כניסה של קהלים רבים וישר אחריהם עסקים רבים ונדמה שהכל קל ופשוט. אך יחד עם הצמיחה המטורפת של הפלטפורמות האלו, ריבוי מפרסמים לצד הרצון של רשתות חברתיות להרוויח יותר כסף הובילו לשחיקה בקידום האורגני. איך חוזרים להרוויח כסף באופן אורגני ומה זה בכלל אומר שיווק אורגני? כל מה שצריך לדעת במקום אחד.
איך לייצר כסף מרשתות חברתיות? המלצה על הסדנא של אמיר בלדיגה

מה ההבדל בין תוכן ממומן לתוכן אורגני?

עולם הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש (גוגל לדוגמא), הובילו לגיבוש מונחים חדשים בתעשיית השיווק הדיגיטלי:
תוכן ממומן – פוסטים, סטוריז, באנרים או כלי מדיה אחרים שבאמצעותם משווקים ברשתות חברתיות, כאשר ניתן לבחור מטרות שונות, בהתאם לצרכים שלכם, לדוגמא איסוף לידים, מעורבות בפוסטים, חשיפה ועוד. התשלום מחושב בהתאם לתוצאות.
תוכן אורגני – תוכן שעולה לרשתות החברתיות ללא מימון כלל, לא תוכלו לבחור מה מטרת הפוסט ולא תוכלו לבחור בקהל הייעודי של הפוסט.
כלומר, ניתן ברשתות חברתיות דוגמת טיקטוק, פייסבוק או אינסטגרם ניתן לבחור בין קידום אורגני לקידום ממומן.

רגע רגע, אבל אם זה כזה פשוט למה שמישהו ישלם עבור זה?

רוב האנשים מתקשים ביצירת תוכן מדויק, רלוונטי ומעניין, שימשוך את העין ויגרום לגולשים לעשות פעולה מסוימת. בנוסף, אם מדובר על חברה גדולה, כמו חברות ביטוח, סלולר ועוד, קידום ממומן נדרש על מנת להתבלט על פני המתחרים. זאת גם הסיבה שהחברות האלו נעזרות בפרזנטורים ויוצאות להפקות ענק.
בעסק קטן, תאכלס אין תקציב גדול לשיווק או פרסום ואם אתה סוכן ביטוח, או שיש לך חנות קטנה לתכשיטים, גם ככה סכומי הכסף שתשקיעי יהיו כמו טיפה בים. צריך להבין דבר חשוב על הקידום הממומן, נדרש בון גבוה מדי חודש על מנת ל"היכנס למשחק".
אותה צורפת מתחרה מול מותגי התכשיטים הגדולים בשוק ועל אותו הקהל ככל הנראה. לכן, חשוב לפתח ולהשקיע את האפיקים האורגניים שלכם, הם גם חינמיים וגם תוכלו ליהנות מהתוצאות במהירות.

אבל ניסיתי כל מיני דברים וזה לא ממש הלך

תחשבו שהפיד שלנו ברשתות חברתיות מלא בגירויים, תכנים, צלילים צבעים ומה לא, כל זה על מנת למשוך את תשומת ליבכם. זה לא משנה אם אנחנו מדברים על פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, או רשתות חברתיות אחרות אתם חייבים לדעת לייצר תוכן מעולה, כזה שיעורר תחושות אצל העוקבים או החברים שלכם, כזה שיגרום לעניין ויגרום לגולשים לעצור דווקא על זה.
על מנת לדעת לייצר תוכן טוב, אתם חייבים להבין דבר או שניים בתחום הזה. אתם לא מצפים הרי שמחר בבוקר תדעו לנתח דו"ח שמעולם לא ראיתם נכון? אז למה שתדעו לייצר תוכן, כאשר מעולם לא עשיתם את זה? הטיקטוק הוכיח לנו ועדיין מוכיח לנו ש"התוכן הוא המלך", מי שמגיע לפור יו, הוא מי שיודע לספק את הסחורה, או במילים אחרות, מי שיודע לייצר תוכן שיעניין את הגולשים.

אז איך אפשר להצליח בזה?

טיפ_1
לפני הכל ואולי הכי החלק הכי חשוב, להבין את הפלטפורמות. תכנים שתעלו לטיקטוק לא בהכרח יתאימו לפייסבוק. טקסט המלווה פוסט בעמוד פייסבוק, לא יתאים כלל לאינסטגרם. אם אתם תייצרו בדיוק את אותו התוכן לכלל הפלטפורמות, תדעו שאתם עושים משהו לא נכון. חשוב לחוות קצת את האפליקציות הללו, על מנת לדעת איזה תוכן כדאי לייצר.

טיפ_2
צרו תוכן מעניין ורלוונטי. די, אנשים כבר לא נהנים לצרוך כל תוכן אפשרי ונדרש מאיתנו בתקופה הזאת לעשות סלקציה בין תכנים. יתרה מזאת, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק אוהבות יוצרי תוכן שמעניינים את הגולשים. חשוב גם לדעת מה עוזר לקידום התוכן, כמו לדוגמא: בפייסבוק לייקים ותגובות מייצרים יותר חשיפות.

טיפ_3
לייעל זמנים. הזמן שלכם חשוב, אל תבזבזו אותו על לידים לא רלוונטיים.

טיפ_4
לא להיכנס לסכמות. אם איש דיגיטל לפני שנה אמר לכם להעלות 3 פוסטים בשבוע, זה לא אומר שזה נכון גם לעכשיו. הפלטפורמות האלו כל הזמן משתנות ומתעדכנות ולכן, חשוב לעקוב אחרי השינויים.

איך תעשו את זה אתם שואלים? איך אפשר לייצר כסף משימוש ברשתות חברתיות באופן אורגני

אל תדאגו. קידום אורגני הוא בהחלט משהו שאפשר ללמוד. כמו כל דבר, נדרש ללמוד את הדרך הנכונה כדי להגיע לתוצאה הרצויה. בדיוק בשביל זה קיימות מגוון סדנאות בנושא. במהלך הסדנה תוכלו ללמוד על קידום אורגני, איך עושים קידום אורגני נכון ויעיל ואיך להגיע לתוצאות.
על מנת לבחור את הסדנה המדויקת שתוביל אתכם לתוצאות, חשוב שתבדקו את התכנים המועברים בקורס, לראות שזה נותן מענה למה שרציתם והכי חשוב, תבדקו שיש תוצאות בשטח.
האם יש לקוחות מרוצים שהגיעו להצלחה בעסק שלהם בעקבות הסדנה? יתרה מזאת, ישנן סדנאות המציעות החזר כספי במידה ולא הצלחתם לייצר לידים בפלטפורמה הזאת.

**במקרה הזה אני ממש ממליצה על הסדנא של אמיר בלדיגה –

אמיר מומחה בתחום יצירת לידים ומכירות מפרסום אורגני בפייסבוק – והוא גם מתחייב להחזיר את הכסף במידה ועשית את כל המשימות ולא הצלחת.

המלצה על הקורס של אמיר בלדיגה ליצירת לידים והכנסות מפייסבוק

ראו פרטים על הסדנא כאן >>

 

למי מתאימה סדנה מהסוג הזה?

לכל בעל עסק, או מנהל שיווק הנמצאים במצב של תקציב מוגבל ומעוניינים לייצר הכנסה באמצעות הרשתות החברתיות. קידום אורגני הוא בהחלט דבר מדהים, ברגע שיודעים איך לעשות אותו, מצליחים להגיע ללקוחות פוטנציאלים מבלי להשקיע בקידום ממומן כלל. לרוב, קידום אורגני יתאים יותר לעסקים קטנים, אשר מתבססים על קהל לקוחות מצומצם ומדויק.

לסיכום

קידום אורגני הוא בהחלט דרך נהדרת לייצר הכנסות נוספות בעסק, מבלי להשקיע בקידום ממומן. רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, מביאות בשורה חדשה לעולם הפרסום ומאפשרות גם לבעלי עסקים קטנים ליהנות מחשיפה ללקוחות חדשים, שכנראה לא היו מכירים אותם בדרך אחרת.
אבל, זה ממש לא בדרך קסם, צריך לדעת לייצר תוכן טוב, שימשוך את הקהל ויגרום לו לרצות להקשיב לכם.

 

 

** אין באמור שום אחריות על טיב ואיכות הסדנא – כל התקשרות מול אמיר בלדיגה הינה באחריותכם בלבד – אני רק ממליצה והשאר עליכם 🙂

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!