פרסום בגוגל VS קידום אורגני

ניווט (ממש) מהיר
כיום עסק מצליח הוא עסק עם אתר מצליח. כדי להגיע להיות ראשונים במנוע החיפוש ולהיחשף לקהל רחב של לקוחות וגולשים אתם צריכים לקדם את האתר שלכם. איך עושים זאת ומה היא הדרך העדיפה?
מצבעיעים אחד נגד השני- אורגני או ממומן

כמעט על כל שאלה שיש לכם לגוגל יש תהיה תשובה בשבילכם, אפילו על שאלות שלא ידעתם שמעניינות אתכם.
כולנו מבצעים חיפושים בגוגל כל הזמן ומצפים לקבל מידע אמין ואיכותי, למרות שלא תמיד כך הדבר. כאשר מדובר בחיפוש עסק, אנחנו סומכים על כך שהעסקים הטובים ביותר יופיעו למעלה בחיפוש, ו
לרוב אנחנו פשוט נכנסים לאתר הראשון שמופיע בחיפוש ומשם הלאה לפי הסדר.

להיות ראשון בחיפוש

בגלל שרוב האנשים פשוט נכנסים לאתר הראשון שמופיע להם בחיפוש, כל עסק צריך קודם כל אתר, אבל גם אסטרטגיית שיווק שבה הוא ישאף לקדם אותו כמה שאפשר כך שתמיד יופיע לפחות בעמוד הראשון ובשאיפה גם הכי למעלה שאפשר. גם גוגל, אך גם חברות חיצוניות, הבינו את הפוטנציאל הטמון בהבאת חברות להיות ראשונות בחיפוש וכעת מוצעות לכם שתי אפשרויות על מנת להביא את האתר שלכם למקום טוב קידום אתרים אורגני ופרסום בגוגל.

פרסום בגוגל

גוגל עצמה מדרגת את האתרים במנוע החיפוש שלה לפי אלגוריתם חכם שאמור לתת לכם את המענה הטוב ביותר כשאתם מבצעים חיפוש במנוע החיפוש שלהם. אך נוסף על כך, היא גם מציעה לכם לשלם בעבור הדירוג שלכם – קידום ממומן, כלומר בעבור הופעה מאוד גבוה כאשר יחפשו משהו שקשור לאתר שלכם, מבלי קשר לאיכות שלו או אם בכלל הוא נותן את המענה.

למה לבחור בפרסום בגוגל?

הרבה אנשים אשר לא בהכרח מבינים במנוע החיפוש של גוגל פשוט לוחצים ישר על התוצאה הראשונה שיצאה להם מבלי להתחשב בכך שמדובר במודעה ממומנת ולא בהכרח באתר איכותי. תשלום עבור קידום ממומן בגוגל מבטיח לכם להיות תמיד ראשונים, מעל הקידום האורגני.

למה לא לבחור בפרסום בגוגל?

אנשים שכן מבינים במנוע החיפוש של גוגל, יודעים כי התוצאות העליונות הן מודעות ממומנות ועל כן יכול להיות כי הוא דווקא ידלגו עליהן. בנוסף, קידום ממומן עולה כסף עבור תקופה זמנית שבה האתר יהיה למעלה, בעוד קידום אורגני דווקא ייתן לכם תוצאה לאורך זמן שתפתח גם את האתר עצמו ולא רק את המיקום שלו בתוצאות מנוע החיפוש.

קידום אורגני

נוסף על הקידום שגוגל מציעה לעשות לכם באם תשלמו לה, ישנן חברות נוספות אשר מציעות לבצע קידום אתרים ובהתאם לקדם גם את העסק שלכם, אך בצורה קצת שונה. כפי שציינו קודם, גוגל מתבססת על אלגוריתם מורכב אשר המטרה שלו היא לתת תשובה כמה שיותר מתאימה ומיטבית כאשר מחפשים משהו במנוע החיפוש שלה. קידום אורגני בגוגל לומד את השיטה ומתאים את האתר, או את ההתייחסויות לאתר, כך שהוא יקודם במנוע החיפוש.

למה לבחור בקידום אורגני?

בשונה מהקידום שגוגל עצמה מציעה, קידום אורגני מקיף יותר דברים שאתם צריכים ולא בהכרח מבינים בהם. חברות קידום יספקו לכם לא רק קידום אתרים בגוגל אלא גם עיצוב של האתר שלכם, סידור שיהיה יותר מתאים לחווית המשתמש ועוד…

למה לא לבחור בקידום אורגני?

כפי שציינו קודם, קידום בגוגל תמיד מופיע ראשון, מעל הקידום האורגני, ועבור אנשים שלא מבינים לעומק במנוע החיפוש אין זה משנה כל כך.
כלומר, הם ישר יבחרו את האופציה הראשונה למרות שהיא מודעה. כלומר עצם העובדה שעבדתם קשה בשביל להיות ראשונים, בפועל שם אתכם רביעיים או אפילו נמוך יותר, מה שבלי הקידום של גוגל היה שם אתכם ראשונים.

 

באם אתם מעוניינים לבצע קידום לאתר שלכם, עומדות לרשותכם שתי אופציות עיקריות אשר הבחירה ביניהם תהיה בהתאם לתקציב שלכם, אך גם בהתאם לשירותים שאתם צריכים למעט קידום אתרים. חברות אשר מבצעות קידום אורגני בגוגל יתנו לכם מעטפת ומענה יותר גדול מאשר מה שגוגל עצמה נותנת מעבר לכך שהיא ממקמת אתכם ראשונים. נוסף על כך, הקידום האורגני נראה יותר טוב למשתמשים בשל כך שהוא אינו מודעה ועל כן, משווה מראה של אתר מאוד מצליח בכוחות עצמו.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!