ספרים רבותיי ספרים ! 8 ספרים שאתם חייבים לקרוא בנושא קידום אתרים, שיווק ועוד..

ספרים רבותיי ספרים ! 8 ספרים שאתם חייבים לקרוא בנושא קידום אתרים, שיווק ועוד..
קפיצה לספר שמעניין אותך ...

קידום אתרים הוא נושא המעסיק כל בעל עסק ותיק וצעיר כאחד, אבל המידע ברשת יכול להיות מבלבל וסותר ויכול להשאיר אתכם בנקודת ההתחלה עם השאלה:

"איך אני מגיע לעמוד הראשון בגוגל בלי לשבור את הכיס?"

אז למזלכם, אחרי שקראתי את כולם ועוד רבים וטובים אחרים, ריכזתי עבורכם את שמונת הספרים שבעיניי הם הטובים ביותר בנושא שנכתבו ע"י ענקים בתחום ה – SEO
(כי אם הסנדלר הולך יחף כנראה שלא כדאי לתקן אצלו את המגפיים, נכון?) שמלמדים אותנו מהניסיון האישי שלהם כיצד נוכל להגיע גבוהה יותר בתוצאות החיפוש, ומה מונע מאיתנו להיות שם מלכתחילה.

כאן תוכלו לקרוא תקציר קצר על כל אחד מן הספרים ומה אפשר ללמוד מהם בצורה מרוכזת עם פירוט מלא של מי הם הסופרים ומה הם ההישגים שהביאו אותם לכתוב את הספר ולייעץ לנו.

1

The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization

By Eric Enge, Stephan Spencer and Jessie Stricchiola

תקציר קצר:

 למרות היותו ספר עב כרס בעל 900 עמודים, מה שעשוי להבהיל במבט ראשון , זה ספר שהוא חובה אצל כל מי שרוצה להיות מומחה לקידום אתרים, וגם מי שהוא כבר מומחה ומבין שבעולם הטכנולוגי של היום הכל משתנה כל הזמן.

הספר הזה הוא מעל כל ספק הספר המשמעותי ביותר אותו תוכלו לקרוא בנושא קידום אתרים.

הוא נוגע בכל תחום ותת תחום בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים ממילות מפתח ועד קישורים חיצוניים.

הספר הנפלא הזה פורסם לראשונה ב2012 ועודכן ב2015 , וב- 2023 צפוי לצאת עדכון נוסף – ולמרות שהגרסאות הקודמות  יחסית ישנות, הוא עדיין רלוונטי אלינו היום כשאנחנו מסתכלים על קידום אתרים מקצועי ומקסום הפוטנציאל במנועי החיפוש.

הספר הזה הוא כל כך קלאסי שהוא חובה לקריאה בקורסים לשיווק ומדעי המחשב באוניברסיטת לוס אנג'לס ואוניברסיטת דרום קרוליינה הנחשבות ובפשטות הוא לגמרי חובה לקריאה למתחילים ולמומחים כאחד.

למי מכם שמחפש הגדרות, הספר הזה הוגדר שלא לחינם כאוטוריטה של ממש בעולם קידום האתרים וכולם יכולים ללמוד הרבה מאוד ממנו מבלי לשבור את הראש.

מה אפשר ללמוד:

  • התאוריה הנסתרת ומאחורי הקלעים של מנועי החיפוש – איך הם מדרגים את התוכן והאתרים שלנו כשהם מטיילים ברשת למקסום תוצאות החיפוש.
  • תפקידם המרכזי של הרשתות החברתיות, מידע משתמשים וקישורים חיצוניים ואיך כל אלה משפיעים על המאמצים שלנו לקידום האתר.
  • ארגז כלים מסודר למעקב אחרי תוצאות וכיצד אנחנו יכולים למדוד הצלחה.
  • מבט כולל מעולה בתחומי תכנון קידום האתרים, כל השלבים של תהליך קידום האתר באופן אורגני במנועי החיפוש ובניית אתר ידידותי לקידום וניהול.
  • פירוט יסודי על מחקר מילות מפתח נכון.
  • הסבר מפורט על עדכונים אלגוריתמיים שהשפיעו על עולם קידום האתרים המקצועי (Panda, Penguin)
  • בניית צוות חזק וחלוקת תפקידים נכונה למקסום המהירות וההצלחה של קידום האתר במנועי החיפוש.

על הסופרים:

אריק אנג, מומחה לקידום אתרים, סופר, נואם, ובעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום עם החברה שייסד "Stone temple consulting" לקח חלק ענק בכתיבת הספר.

אריק (אם התיאור שלו לא היה מרשים עד עכשיו) זכה בתארים:

פרס איש השנה בתחום החיפושים – בתחרות Interactive Marketing Awards לשנת 2018

פרס איש השנה בתחום החיפושים – בתחרות US Search Awards לשנת 2016

פרס משווק השנה – בתחרות Search Engine Land Awards לשנת 2016

סטיבן ספנסר, סופר, נואם, ממציא, ובעל פודקאסט משובח הוא המייסד של "netconcepts" שהיא אחראית על קידום הענקיות סוני, בלומברג וCNBC .

בין הישיגיו סטיבן המציא את שיטת ה PFP ששינתה את עולם קידום האתרים וחתכה את הצורך במשאבי IT כשאנחנו מקיימים שינויים טכניים.

במילים פשוטות יותר סטיבן חסך המון זמן וכסף לארגונים ואתרים גדולים בכך שיצר עדכון ואופטימיזציה אוטומטיים לאתרים בסדר גודל גדול.

ג'סי סטריקיולה מומחית לקידום אתרים ובעלת ניסיון של מעל 20 שנה בקידום דיגיטלי, היא המייסדת של "Alchemist media" המתמחה בקידום אתרים, חיפוש בתשלום והתפתחות בWordpress.

סטרקיולה מייצגת חברות ענק כמו אובר, קוקה קולה ודייסון.

לרכישת הספר 

2

Ultimate Guide to Link Building: How to Build Backlinks, Authority and Credibility for Your Website, and Increase Click Traffic and Search Ranking

By Eric Ward and Garret French

תקציר קצר:

הספר מתרכז בבניית לינקים ומביא מבט ממוקד וצלול לתחום קידום האתרים המקצועי.

הקלסיקה הזאת גם היא עומדת במבחן הזמן והיא קלילה מאוד לקריאה עם רק 270 עמודים.

אך אל חשש! האורך לא קובע, הספר הזה מלא עקרונות אוניברסליים לבניית לינקים ומרכז עבורנו את כל מה שרצינו לדעת על בניית לינקים בצורה חכמה ואפקטיבית.

אני ממליצה בחום על הספר הזה למי מאיתנו שרוצה להרחיב את אופקיו ספציפית בתחום בניית הלינקים ולהתמקד בנושא הזה ולא מעוניין להתבלבל עם נושאים נוספים, זהו ספר ממוקד לחלוטין בבניית לינקים ולכן הוא קריטי למי מאיתנו שמתעסק בעיקר בזה, ולמי מאיתנו שמרגיש שהוא צריך חיזוק בתחום.

מה אפשר ללמוד:

  • הסבר מפורט על קישורים חיצוניים וחשיבותם, בעוד כל אחד יכול לרכוש קישורים חיצוניים ברחבי הרשת שיפנו את הגולש ישירות לאתר שלו, הקונספט הזה נהיה קונספט אבוד, בעוד גוגל מתקשה להבחין בין מאמרים אותנטיים ומאמרים בתשלום השאלה הנשאלת היא כבר לא האם לקשר, אלא כיצד.
  • פירוק הקונספט של הקישורים החיצוניים ל2 גורמים מרכזיים, מגדירים האוטומטיים וידניים, (מתייחס למאפיינים של קישורים וחשיבותם בעיניי מנועי החיפוש) חלק שיחסוך לכם הרבה כאב ראש ברמה הטכנית.
  • חשיבותה של הרלוונטיות בין העמוד המקשר לעמוד המקושר, משהו שנראה טריוויאלי לרובנו אבל ההסבר שמתואר בספר הופך את הקונספט לנגיש במיוחד.

על הסופרים:

אם אתם מתעניינים בחשיבותם של הלינקים בעולם קידום האתרים המקצועי אריק ווארד הוא לגמרי מי שאתם צריכים ללמוד ממנו בנושא. 

אריק ווארד הוא אסטרטג תוכן ולינקים שנמצא בעסקי קידום האתרים משנת 1994 ועזר למעל 1000 אתרים לקדם את עצמם ברשת, ליצור ולבצע קישור תוכן אפקטיבי, ולייצר אסטרטגיות קידום למקסום האתר במרחבי הרשת.

גארט פרנץ' הסופר השני של הספר גם הוא מומחה לקידום אתרים , המייסד של "ZipSprout" המתרכזת בקידום אתרים מקומי שהיא חברת הבת של "Citation Labs" שם הוא אסטרטג ראשי לבניית לינקים ואחד המייסדים.

פראנץ' פיתח כלים לבניית לינקים ביניהם "Link Prospector" (תוכנה למציאת לינקים מקשרים במהירות ויעילות) ו "Broken link finder" (תוכנה המאתרת קישורים שבורים בזריזות) ויצר שינוי של ממש בעולם קידום האתרים המקצועי.

לרכישת הספר 

3

The SEO Blueprint

By Eric Ward and Garret French

תקציר קצר:

בתחום קידום האתרים האורגני דברים משתנים בקצב מהיר ולכן קריטי למצוא תוכנית שתעמוד איתנה מול החידושים והתפניות שמביאה איתה הטכנולוגיה המתפתחת של זמננו.

בעוד הרבה ספרים יכולים לבלבל אותנו עם קונספטים כלליים ואג'נדות קשות לביצוע, הספר הזה הוא בין המסודרים והקלים ליישום ברשימה שלנו.

בין הדפים של הספר המבריק הזה ניתן למצוא תוכנית לקידום אתרים אורגני בת 5 שלבים שעומדת גם היא במבחן הלא סלחני של הזמן , כל זאת בגלל שאנחנו זוכים לשמוע את סודותיו של אחד מענקי קידום האתרים המקצועי ריאן סטיוארט (שנתעכב על הישגיו המרשימים בהמשך).

כל המכלול הנדיר הזה מתרכז לספר מרתק שיעשה לכם סדר בראש כשתחשבו על קידום האתר שלכם בצורה אורגנית.

מה אפשר ללמוד:

  • איך נוכל לבחור בסוג מילות המפתח הנכון להקפצת העמוד שלנו לעמוד הראשון במנועי החיפוש.
  • כתיבה נכונה של התוכן הנכון עבור האתר שלנו, והמבנה האופטימלי לאלגוריתם של גוגל.
  • הסבר מפורט להפליא של איזה תוכן אינו מועדף ע"י גוגל בתור ראשון ברשימותיהם, ומה בכוחנו לעשות כדי לשנות את זה.
  • מתודיקה ברורה לזיהוי עמודים באתר שלנו שבהם יש את הפוטנציאל הגדול ביותר לדירוג גבוהה יותר והגברת הסיכויים להיות ראשונים ברשימה.
  • איך לנתר אחרי תקלות חבויות באתר וכמובן, מה לעשות כשאנחנו מגלים תקלות כאלו.
  • סוגי עמודים שאסור לנו לבנות קישורים אליהם.
  • איך לנהל קמפיין קידום אתרים בהצלחה.
  • בנייה נכונה של דו"ח קידום אתרים בעבודה מול לקוחות חיצוניים.

על הסופרים:

כפי שציינתי למעלה, הספר הזה נכתב חלקית ע"י ריאן סטיוארט, אחד משחקני המפתח בעולם קידום האתרים והוא בעל ניסיון של מעל לעשור בשיווק דיגיטלי, ריאן הוא אחד מהשמות הגדולים כשמדובר בקידום אתרים אורגני.

ריאן הוא יזם שיווקי ובעליה של החברה "WEBRIS" שנרכש בשנת 2018 בשל היותה משמעותית מאוד בתחום קידום האתרים.

ריאן בנה תכנית לקידום אורגני שמפורטת כולה בספר, תוכנית זאת הוכיחה עצמה במשך שנים ארוכות בחברה אותה הקים ועבדה בשביל כל אחד מבין לקוחותיו השונים והמגוונים.

 

דויד קרוויט הוא הסופר השני והלא פחות מוערך של הספר המשובח הזה,

קרוויט הוא ראש הרכש בחברת "dbt Labs" וקורות החיים שמרשימות שלו כוללות חברות כמו "The blueprint trainind" ו "Podia".

בין הישיגיו הקים חברה ללא מטרות רווח בשם "nerds for earth" בה הוא מנסה לחולל שינוי במשבר האקלים המשפיע על כולנו.

לרכישת הספר 

4

SEO Workbook: Search Engine Optimization Success in Seven Steps

By Jason McDonald

תקציר קצר:

בשעה שהספר נכתב בשנת 2015 כיום הוא כולל עדכונים , טיפים וטקטיקות משנת 2022 מה שהופך את הספר הזה בולט במיוחד ברשימה בזכות העובדה שהוא מתעדכן מידי שנה, ולכן כנראה שזהו המקור בעל המידע המהימן והעדכני ביותר בנושא מיקסום הפוטנציאל של העמוד שלנו במנועי החיפוש השונים ברשת.

הספר הזה מתרכז במילות מפתח, תיוגים וחשיבותם כאשר אנחנו מנסין לקדם אתר.

בעובי לא קל של 350 עמודים הספר מכסה את הספקטרום הרחב של קידום האתרים, ובניית לינקים בצורה נגישה הפרושה על גבי 7 פרקים.

מה אפשר ללמוד:

  • מטרות וגישה בקידום אתרים מקצועי.
  • מילות מפתח – כיצד זיהוי מילות מפתח קידום אתרים מזכה אותנו בנפח גולשים גדול יותר.
  • תיוג עמודים ומבנה אתר נכון לקידום.
  • תכנים מותאמים לקידום האתר.
  • בניית קישורים עם הרשתות החברתיות, קידום אתרים מקומי.
  • מדדים מדוייקים לבחינה בתחום קידום האתרים.
  • רשימת משאבים נוספים מומלצים ללמידה מעמיקה.

על הסופרים:

ג'ייסון מקדונלד הוא פרופסור  באוניברסיטת סטנפורד הנחשבת, וכחלק מלימודיו  הוא משתמש בספר הזה כדי ללמד את הסטודנטים שזכו ללמוד תחתיו כיצד לקדם את האתר במנועי החיפוש.

בין כובעיו הרבים של ג'ייסון הוא מתפקד כיועץ מומחה לקידום אתרים במנועי החיפוש ורשתות חברתיות לחברות נבחרות בודדות וכעד מומחה לענייני קידום אתרים, מודעות גוגל ורשתות חברתיות.

 

בין היתר ג'ייסון כתב ספרים נוספים מעולים בנושא ובניהם, "social media marketing workbook" "Google ads (AdWords) workbook" ולא מעט אחרים.

לרכישת הספר 

5

The Executive SEO Playbook

By Jessica Bowman

תקציר קצר:

אם צוות קידום האתרים שלך מוכשר להפליא, יש לו את המוטיבציה ואת המשמעת הנחוצה להגיע לגבהים ואתם מרגישים שזה יכול להיות הרבה יותר טוב, בכנות, כנראה שזה נכון.

כי לעשות דברים נכון זה קונספט מאוד כוללני שג'סיקה מרכזת לנו לאלמנטים מאוד פשוטים.

התיאוריה היא פשוטה: צריך להצליח בניסיון הראשון, בעזרת האנשים הנכונים ובזמן הנכון.

מבולבלים? גם אנחנו.

אבל אל דאגה! ג'סיקה כאן כדי לעשות לנו סדר בבאלגן.

בספר הזה נמצא את המתודיקה המלאה שתביא אותנו לתוצאות אופטימליות בעולם קידום האתרים שנכתבה במיוחד עבור בכירים בעולם קידום האתרים אך מונגשת גם למנוסים ומתחילים הרוצים להתפתח לשלב הבא.

מה אפשר ללמוד:

  • כיצד נתעל את המחלקות השונות (כן כן, גם אלה שאינן נוגעות לקידום אתרים) לטובתנו.
  • בניית אסטרטגיות נכונות לכלל החברה ולא רק למחלקת קידום האתרים.
  • התאמת הטקטיקה לחברה ולפועלים בה.
  • בניית היררכיה חדשה בה קידום האתרים איננו בתחתית רשימת האינטרסים של החברה.
  • חשיבות הטיימינג בקידום האתרים ולמה זה כמעט ובלתי אפשרי לקדם באופן רטרואקטיבי.

על הסופרת:

ג'סיקה באומן מתעסקת בקידום אתרים תוך ארגוני משנת 2002, והציפייה לספר שכתבה הייתה רבה בקרב מומחי קידום האתרים והשחקנים הותיקים במיוחד, ולא לחינם!

באומן היא יועצת מוערכת של חלק מהחברות הגדולות ביותר בעולם כמו יאהו, מיקרוסופט ואיביי והיא טסה ברחבי העולם כדי לאמן את מחלקות שאינן קשורות לקידום אתרים  בשיטה הייחודית שלה המניבה תוצאות במשך כ 20 שנה.

השיטה הייחודית של באומן המתוארת בספר בשלמותה היא אולי השיטה המיוחדת ביותר מבין השיטות המצויינות בספרים המומלצים ברשימה ולעניות דעתי היא אולי האפקטיבית ביותר.

לרכישת הספר 

6

Thinking, Fast and Slow

By Daniel Kahneman

תקציר קצר:

הספר הבא איננו מתעסק דווקא בקידום אתרים באופן ישיר, אלא מתעסק באופי האדם והפסיכולוגיה שלו, כי שיווק בסופו של יום לא יכול להגיע מבלי שנסתכל על הפסיכולוגיה שמאחוריו.

בזכות הצלילה המעמיקה שלנו אל מוח האדם בעזרת הספר הזה, נוכל להבין את 2 המערכות שמניעות את צורת החשיבה שלנו.

הראשונה היא המהירה החדשנית והרגשנית, והשנייה איטית יותר, נגישה ולוגית יותר.

הסופר חושף את היכולות המיוחדות – והמגרעות – של חשיבה מהירה וההשפעה של רושם אינטואיטיבי על המחשבות וההתנהגות שלנו.

הספר המיוחד הזה מכניס אותה לפסיכולוגיה האמיתית שעומדת מאחורי המוח האנושי בין אם מול הלקוח ובין אם מולנו.

מה אפשר ללמוד:

  • סקירה מלאה של איך אנחנו כבני אדם חושבים
  • כיצד נוכל לדעת מתי לסמוך על האינטואיציה – ומתי לא.
  • החשיבות שבחשיבה איטית.
  • תובנות מיוחדות ומאירות עיניים לגבי ההחלטות שלנו הן בפן העסקי והן בפן האישי.
  • הימנעות ושמירה על עצמנו מנטלית מפני התקלות שמסבכות אותנו ואת המחשבה שלנו.

על הסופר:

דניאל כהנמן, יליד תל אביב, הוא פסיכולוג ישראלי-אמריקאי זוכה פרס נובל לכלכלה לשנת 2002 ידוע בעבודתו על תורת הערך בתחום הפסיכולוגיה ועל התנהגות פיננסית ופסיכולוגיה הדונית.

כהנמן נחשב לשם חשוב מאוד בעולם הפסיכולוגיה הקוגניטיבית ולמומחה  בתחומי שיפוט וקבלת החלטות וכלכלה התנהגותית.

כהנמן הוא גם מומחה לחשיבה קוגניטיבית ופרופסור אמריטוס לפסיכולוגיה ולמדיניות ציבורית באוניברסיטת פרינסטון שנחשבת לאוניברסיטת קיסוס.

לרכישת הספר 

7

Mastering Technical Sales: The Sales Engineer's Handbook

By John Care

תקציר קצר:

רב המכר המפורסם עכשיו במהדורתו הרביעית הפך לספר החוקים הבלתי רשמי של מהנדסי המכירות.

הספר הזה מומלץ ביותר למוכרים המנוסים בתחום התוכנה, וגם לראשי ארגונים המוכרים מוצרי

היי- טק למחייתם.

הספר לוקח אותנו לתוך תורתם הנסתרת של המומחים הגדולים ביותר בתחום ומגלה לנו את סודותיהם של בעלי הניסיון האמיתי בתחום.

הספר הזה פחות מומלץ לקריאה למי מאיתנו שעדיין לא מנוסה במיוחד בתחום ופונה יותר למקצוענים שרוצים לקחת שלב קדימה את המקצוע שלהם.

מה אפשר ללמוד:

  • ניווט בעולם המסובך והמשתנה של מכירה טכנולוגית.
  • הסבר מפורט של מהם עקרונות המכירה הטכנולוגית ואיך נתעל את זה עבורינו.
  • גישור בין הצרכים השיווקיים של המוצר לצרכים הטכניים היבשים שעל הנייר.
  • העלאת הערך של צוות המכירות וצמיחה משותפת עם החברה.

על הסופר:

ג'ון קר הוא המנהל בפועל של החברה "Mastering Technical Sales LLC", חברה המוקדשת לעניה על צרכיהם של מהנדסי מכירות מסביב לעולם, ייעוץ, הכוונה, וגם מתן הרצאות.

במהלך הקריירה שלו קר בנה חברות להינדוס מכירתי ברמה עולמית כמו : " Oracle", "Sybase" ורבות אחרות.

לרכישת הספר 

8

The Power of Discipline: How to Use Self Control and Mental Toughness to Achieve Your Goals

By Daniel Walter

תקציר קצר:

האם בזבזתם שעות, ימים , חודשים, ואפילו שנים ברדיפה אחרי מטרות שאתם פשוט לא מצליחים להשיג?

ויתרתם על הניסיון להצלחה כי בכל פעם שנכשלתם חשבתם לעצמכם, "אולי זה פשוט לא בשבילי?"

אם עניתם כן על אחת השאלות האלה, הספר הזה נכתב עבורכם!

כי לפני הכל בחיים אנחנו חייבים לעמוד על בסיס טוב של משמעת כדי להגיע לנחלת ההצלחה שלנו.

וזה אולי עלול להיות מדכא לראות את השאלות האלה כתובות שחור על גבי לבן ולהגיד לעצמנו, "כן… זה אני" אבל כמוכם כמוני, גם אני הייתי במקום שהרגשתי בו לא מוצלחת, או לפחות לא מוצלחת כמו שאני יכולה להיות, והספר הזה? שינה לי את הפרספקטיבה וייתכן שגם את החיים.

מה אפשר ללמוד:

  • איך להיות מאסטר של המשמעת העצמית עם טרגוט של אזורים מסוימים במוח.
  • סודותיהם המרתקים של חיל הים האמריקני למשמעת עצמית.
  • תורתם הקסומה של הבודהיסטים למשמעת עצמית נכונה.
  • איך להפוך עבודה קשה – לעבודה מרגשת.
  • איך לנטוש את ההרגלים המגונים ולאמץ הרגלים של אנשים מצליחים.
  • אסטרטגיות שיעזרו לך להמשיך בכל הכוח כשהמוטיבציה נחלשת.

על הסופר:

דניאל וולטר הוא סופר ידוע בז'אנר ספרי העזרה העצמית והוא כותב ספרים לאנשים שמחפשים למקסם את הפוטנציאל הטמון בהם אבל לא בטוחים איך.

וולטר הפך את חייו למשימה לא נגמרת לעזרה לקהל קוראיו לקבל את המוטיבציה שהם זקוקים לה כל כך ולמניעת הדחיינות והעצלנות שלכולנו כל כך נוח בהם ולשחרר לחופשי את קוראיו מכבלי חוסר המוטיבציה שתוקעים אותנו במקום ומשאירים אותנו במצב סטטי.

לרכישת הספר 

לסיכום

 אז… מה בעצם למדנו?

למדנו שיש הרבה מאוד מרכיבים לקידום אתר באופן מקצועי ואורגני, בין אם מדובר במילות מפתח, קישורים חיצוניים, מציאת התוכן הנכון וטיפול בתקלות חבויות.

או שמא מדובר בקידום האתר שלנו בעזרתן של המחלקות הפחות טריוויאליות שאינן קשורות למראית עין לקידום אתרים, יש המון מרכיבים במתכון למשווק דיגיטלי מוצלח ואיש שיווק ממולח.

בין אם תרצו להתחיל מספר ידידותי למתחילים כמו: "The SEO blueprint" או שאתם מוכנים לצלול למעמקיו של ספר למתקדמים כמו "Mastering Technical Sales: The Sales Engineer's Handbook" או שבכלל תרצו לקחת תחילה מבט פנימה עם "The Power of Discipline: How to Use Self Control and Mental Toughness to Achieve Your Goals" ברשימה הזאת תוכלו למצוא ספר לכל רמה ומטרה בנושאי קידום האתרים והחיים עצמם.

ישנם הרבה ספרים שיכולים לעזור לנו, וכן, ידע הוא ללא ספק כוח..

אבל אין חכם כבעל ניסיון! ולכן כמובן אמליץ לקרוא את הספרים אבל חשובה לא פחות העשייה שהיא בסופו של היום מלמדת אותנו הכי הרבה כשזה נוגע בכל דבר בחיים.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

מפת אתר | מדיניות פרטיות 

ניווט מהיר

קידום אתרים
בניית אתרים
קידום ממומן PPC
בלוג קידום אתרים
מי אני 
צור קשר

שירותים נוספים

אפיון אתר

דף נחיתה

אתר תדמית

ניהול אתר

שיעורים פרטיים בקידום אתרים

בדיקת אתר + דו"ח אופטימיזציה ומהירות

 

 Ⓒ  כל הזכויות באתר שמורות לליאור ישנו Yeshno SEO  אין להעתיק תוכן ללא אישור.

הבטחתי שקיפות אז הנה: חלק מן הקישורים באתר הינם קישורי אפיליאייט. אך אינם גורעים מאמינות ההמלצה שלי על המוצר/ השירות אליו הם מקשרים.

This page of yeshnoseo.co.il is a participant in the Amazon.com Services LLC Associates Program. As an Amazon Associate we earn from qualifying purchases. .Amazon and the Amazon logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates