מחפשים מקדם אתרים? לכו על מְקַדֶּמֶת
פרילנסרית לקידום אתרים – ליאור ישנו

לבדיקת האתר שלך בחינם:
לבדיקת האתר שלך בחינם

*מה כולל הדוח? כנסו

פרילנסר(ית) לקידום אתרים

ליאור ישנו מומחית קידום אתרים SEO -מקדמת אתרים מובילה
לבדיקת האתר שלך בחינם :

מה כולל הדו"ח? כנסו

פרילנסר לקידום אתר היא עבור רבים הבחירה הנכונה, כאשר מחפשים מקדם אתרים. כזו אשר תביא לביצועים אופטימליים בקידום העסק. היכנסו וקראו – למה לבחור דווקא בשירותים שלי? פרילנסר לקידום SEO?
אמלק – מאמר ארוך לפניכן

תוכן עניינים
ליאור ישנו קידום אתרים מוצלח - תוצאת גוגל

מתוך רצון להעניק לכם את המענה המקיף ביותר לשאלה למה פרילנסר לקידום אתר היא החלופה העדיפה עבורכם, יצרתי מאמר ארוך ומקיף, אשר נועד ליצור את המסגרת השלמה ביותר, שתאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת וחכמה בכל הנוגע לקידום העסק שלכם.

אז למרות שאני מקווה שבסופו של התהליך תבינו שאני החלופה העדיפה עבורכם, יצרתי לכן ולכם מאמר הבנוי משלוש רמות:

  • ראשית – רקע על עולם הדיגיטל וחשיבות אתרים לעסק שלכם.
  • שנית – ההבדלים בין פרילנסר לקידום אתרים לבין חברת ענק.
  • שלישית – למה אני החלופה הכי טובה בשוק (למרות שחלופות אחרות הן גם טובות! אבל פחות).

אז אחרי ההקדמה הקצרה – יאללה, מתחילים.

קצת רקע וחזרנו – מי הגורם הכי חשוב בעסק?

ישנם מספר בעלי תפקידים הכרחיים כדי שבעל עסק יתפקד. מסעדה בלי שף לא תייצר אוכל לסועדים, חנות טכנולוגיה ללא מומחים בתחום לא תוכל להעניק שירות איכותי ומשרד עורכי דין בלי עורך דין.. טוב, הבנתם.

לאחר שעמדנו על חשיבות בעלי המקצוע, עתה עלינו לעמוד על חשיבות של גורם אפילו חשוב יותר, הלקוחות, שכן מישהו צריך לשלם על כל העבודה שנעשית. אם כן, השאלה הבוערת היא – איך מגיעים ללקוחות היום?

אז איך עוגת השיווק מתחלקת? – תכירו את דו"ח יפעת

על פי דוח יפעת, אשר מבצע בקרה לשוק הפרסום במדיות השונות מדי שנה, שנת 2019 היוותה נקודת מפנה. בעוד עד אותה שנה אפיק הפרסום השולט בישראל היה הטלוויזיה, החל משנה זו, עולם הדיגיטל תפס את הבכורה.

כך, בשנת 2019, הושקעו בפרסום בדיגיטל, בהם גם באתרי האינטרנט השונים ובמנועי החיפוש, סך של 1.681 מיליארד שקל! אלו מהווים 38% מעוגת הפרסום הכללית, מה שמציב אותה, כפי שציינו, במקום הראשון.

שימוש בדיגיטל לפרסום העסק – לא שם, לא קיים

אם לא הבנתם זאת עד עכשיו, מי שלא נמצא באינטרנט, מפרסם, מקדם, מוכר – מפספס המון לקוחות, וכאמור בכותרת, מי שלא שם – לא קיים. אולם, על פי הסטטיסטיקה– רבים טרם הבינו זאת.

על פי מחקרים שונים, על אף ש – 81% מהעסקים נמצאים במדיה דיגיטלית כלשהי, הרוב המכריע כלל לא מקדם אותה, פעולה המקבילה לרכישת 1,000 פליירים שישבו כמו רהיט במחסן בעולם הישן. לאור העובדה שעל פי מחקרים נוספים 50% מהעסקים שלא יעברו לפרסם בדיגיטל ייכחדו, הגיע הזמן להציג לכם את הפתרון שלנו.

Must Have – אתר אינטרנט לעסק שלכם

אז לאחר שהבנו שאתר הוא גורם מכריע בטראפיק הלקוחות, שהם, כפי שציינתי, הפטרון של העסק שלכם, ולאחר שהבנו שנוכחות דיגיטלית היא מחייבת, הרשו לנו להציג לכם את הפתרון שלנו.

עם כל הכבוד לעמודי אינסטגרם ופייסבוק, עסק אמיתי לא יכול לתפקד ללא אתר אינטרנט. האתר מהווה מעין חלון ראווה לעסק, אשר מאפשר לתת הצצה לנושאים שונים ולאנשים להכיר אתכם ואת העסק שלכם.

למה אתר עדיף על עמוד בפלטפורמה?

  • בעלות בנכס – אתר אינטרנט וכן עמודי פייסבוק ואינסטגרם, כולם מהווים נכסים דיגיטליים מלאים. אולם, בניגוד לעמודים בפלטפורמות, אותן יכולה הנהלת הפלטפורמה לסגור מכל סיבה שהיא (ואז לכו תוכיחו שאין לכם אחות), אתר אינטרנט הוא בבעלותכם המלאה, מה שמעניק לכם שליטה מלאה בנכס.
  • שליטה בנכס – מעבר לשליטה בנכס שציינו לעיל, עולה שליטה בהיבט הממשי. בעוד בפרסום העסק דרך הפלטפורמות מוגבל למה שהן מאפשרות, אתר אינטרנט מהווה בעצם לונה פארק, או ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בכל הנוגע לעיצוב, אסטרטגיית שיווק ופרמטרים רבים נוספים.
  • מידע מהנכס – בשנים האחרונות, עולתה באופן ממשי ההכרה והשימוש במידע המגיע מלקוחות. שימוש בנתוני לקוחות כדי לאתר לידים פוטנציאלים, פרסום מותאם ללקוחות באתר העסק ועוד רבים מתאפשרים ככל שמדובר על אתר בבעלותכם. ככל שמדובר על פלטפורמה, ניחשתם נכון – לא רק שלא תוכלו להשתמש במידע, סביר שכלל לא תיחשפו אליו.

היתרון החשוב ביותר – אפיקי הקידום העומדים בפניכם

נכון להיום, פייסבוק ואינסטגרם כמעט חסמו לחלוטין את מתודת גידול התפוצה האורגני, שכן מבחינתן, בשביל כסף הכל קשר. בניגוד לכך, קידום בגוגל ניתן לביצוע גם בצורה אורגנית וממומנת בנשימה אחת, מה שהופך את אתר האינטרנט שלכם לכלי הפרסום האולטימטיבי.

אז למרות שאני מניחה שאתם מודעים לכלי ה – SEO וליתרונותיו הרבים, הרשו לי להגדיר לכם ולכן בפסקה אחת, כדי שאוודא שכולנו ביישור קו.

SEO – כל התורה על רגל אחת

SEO, ובעברית קידום אתרים במנועי חיפוש, היא שיטת שיווק אשר נועדה לשפר את מיקומם של אתרי אינטרנט, בהתאם לביטויים שונים. הסיבה העיקרית לעליית ותפוצת השיטה נעוצה בכך שכולנו מחפשים בגוגל, וכמו שעולה מן השכל הישר, מחקרים מראים שככל שאתה גבוה יותר בגוגל, כך יכנסו לאתרך יותר אנשים.

בין היתרונות השונים של SEO, אליו אתייחס גם כפרסום אורגני, על פני הקידום הממומן, ניתן למנות את העובדה שהקידום האמור מביא לקוחות גם לאחר עצירת הקמפיין, תרומת הקידום האורגני לשווי הנכס הדיגיטלי ולעסק בכלל ויתרונות רבים נוספים.

אז לאיזה מקדם אתרים פונים בשביל SEO איכותי?

המאמר, כפי שניתן לראות בכותרת למעלה למעלה, עוסק בפרילנסר לקידום אתרים, ולכן, מעתה ואילך נתמקד במענה בעיקר לשאלה זו. ביתר פירוט, במהלך הפסקאות הבאות נציג את החלופות העומדות בפני אלו אשר מעוניינים בקידום אורגני, הוא SEO, הן מקדם אתרים פרילנסר וחברת קידום.

מוכנים? יאללה, מתחילים.

תאגיד SEO – עשרות לקוחות, עשרות עובדים

תאגידי SEO הם אלו אשר הצליחו, במרכאות, לנצח את המשחק בעולם קידום האתרים. על פי רוב, יהא מדובר על אדם אשר התמקצע והפך למומחה קידום אתרים אורגני לאחר תקופה ארוכה, ושאט אט החל לצבור סביבו עובדים רבים, כך שלאט לאט התרחק אותו מומחה מעולם הקידום, והפך למנהל עסק לכל דבר.

על פי רוב, חברות אלו יעניקו שירות סיטונאי (כלומר, בכמויות גדולות), לעסקים גדולים וקטנים כאחד, ויוכלו לספק עבודה בהיקפים גדולים ומשמעותיים.

פרילנסר לקידום אתר – SEO שמבוצע בפינצטה

אז אם הצגנו בצד אחד של הסקאלה את התאגיד הגדול, שיכול לעבוד מול עשרות לקוחות במקביל, האנטיתזה, או פשוט הקצה השני של הסקאלה, היא פרילנסר לקידום אתר.

פרילנסר, על פי רוב, הוא אדם המהווה One Man Show (או Woman במקרה שלי). אותו אדם מתנהל אומנם מול נותני שירות אחרים, דוגמת כותבי תוכן או בוני אתרים, אך ברמת העיקרון – כל עבודת הקידום מתבצעת על ידו.

משכך, ניתן להניח כי לעבודה עם פרילנסר לקידום אתר יתרונות משמעותיים. שנתחיל למנות אותם?

היתרונות במקדם פרילנסר

כפי שעלה משתי הפסקאות לעיל, לשימוש בכל אחד בספקי שירותי קידום אתרים בעזרת SEO יתרונות שונים.

אולם, לצד העובדה שלתאגיד SEO גדול יתרון משמעותי בכל הנוגע לאספקת שירותים, עולים 4 יתרונות שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם, ולהפוך את העובדה מול פרילנסר לקידום אתר לעדיפה באופן משמעותי.

יתרון ראשון – מומחה קידום אתרים אורגני רק בשבילכם

כפי שציינו לעיל, בתאגידים הראש, הוא בעל החברה, הוא מומחה הקידום האורגני שעל בסיסו נצבר מרבית המוניטין והאיכות של החברה, לא הוא זה שיספק לכם את התוכן. על פי רוב אותו מנהל לרוב יתעסק בניהול העסק שלו, ולא ידאג למטרה שלשמה נתכנסנו, היא קידום האתר שלכם.

מנגד, כאשר אתם עובדים מול פרילנסר לקידום אתר, אתם תדעו בדיוק מול מי אתם עובדים. כך, בעת עבודה מול מומחה קידום אתרים אורגני, תוכלו להיות בטוחים שהעבודה, מתחילתה ועד סופה, תבוצע על ידי המומחה בו בחרתם, כך שהעבודה תהא לא פחות ממושלמת.

יתרון שני – בקרת איכות

בסרט "המייסד", אשר מגולל את היסטורית הקמת אימפריית המזון מק'דונלדס, מסבירים האחים ריצ'רד לריי קרוק שהם נמנעים מהקמת סניפים נוספים לרשת אור הקושי בבקרת איכות. אומנם קרוק הצליח לנצח את השיטה, אך ברמת העיקרון, הם לא טעו מאומה.

כאשר תפנו לתאגיד SEO, ניתן יהא לקבוע באופן אמפירי כי האיכות לא תעבור בקרה נוספת, מלבד לבקרה שלכם. מנגד, ככל שאתם בוחרים בשירותיו של מומחה קידום אורגני הפועל כפרילנסר לקידום אתר, תוכלו להיות בטוחים שכלל העבודה שמבוצעת עוברת תחת עיניו (או עיניה) הקפדניות של המומחה, שכן המוניטין שלו מונח על הכף.

יתרון שלישי – תוכנית העבודה ואתם

מעבר לבקרת האיכות והעובדה שמדובר על מומחה אשר עובד מולכם, ניתן לעמוד על תוכנית העבודה אשר תוצע לייעול, שיווק ומיתוג העסק שלכם במסגרת עבודה ה – SEO.

במסגרת עבודה מול פרילנסר לקידום אתרים, תזכו לבניית תוכנית עבודה אישית, אשר מותאמת לעסק שלכם עד לרמת הפרט הקטן ביותר בה, כך שתוכלו לוודא שהתוכנית ממקסמת את היכולות של העסק שלכם. הדבר עומד בניגוד לתאגידי SEO, שעל אף התאמת התוכנית אליכם, תתבסס על גאנט מובנה, אשר נועד לייעול הליכי העבודה וחיסכון בזמנים, אשר יוביל לרווחיות גבוהה יותר.

יתרון רביעי – זמינות 24/7

בדומה לכל תאגיד גדול, זמינות החברה היא בהתאם לשעות העבודה. הדבר נובע הן מהעבודה שמדובר על חברה בה עובדים שכירים רבים, אשר לאחר סיום שעות העבודה חוזרים לחייהם, והן מתוך רצון ליצור קו עבודה אחיד ועקבי.

לא כך הדבר כאשר מדובר על פרילנסר לקידום אתר. אותו פרילנסר, מתוך רצון להעניק את השירות הטוב ביותר, אומנם לא יהיה זמין 24/7, אבל כן ידאג להיות זמין בשעות לא שעות, כיאה לכל בעל עסק קטן בעולם.

יתרון חמישי – אתם במקום הראשון

לצד העובדה שפרילנסר לקידום אתרים יהא זמין לאורך זמן ויתאים עבורכם את העבודה, ניתן לראות את היקף הלקוחות כפקטור משמעותי בכל הנוגע ליחס אותו תקבלו.

לאור העובדה שיכולותיו של הפרילנסר מוגבלים, היקף הלקוחות שלו הוא לא בלתי נדלה. משכך, מומחה קידום אתרים אורגני שעובד באופן עצמאי ידאג לבחור לעצמו את העסקים איתם הוא מתממשק בצורה הטובה ביותר, ולהם יוכל להעניק את השירות הטוב ביותר שיציב אותם במקום הראשון. ניתן להניח שזהו פער משמעותי בין פרילנסר לבין תאגיד ענק, שכל מטרתו היא להגדיל רווחים, לעיתים גם על חשבון בעלי העסקים.

למי מתאים לעבוד עם פרילנסר

אם כן, לאחר שפרסנו את כלל היתרונות שבשימוש בפרילנסר לקידום אתרים, נעבור לפריסת בעלי העסקים להם יכול להיות רלוונטי שימוש באחד כזה, ואשר אותם יתרונות יבואו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר:

  • עסקים קטנים – עבור אלו, היתרונות אשר גלומים בעבודה מול תאגיד SEO פחות רלוונטיים, זאת לאור העובדה שאינם זקוקים לעבודת SEO בהיקף סיטונאי.
  • עבודות קידום נקודתיות – ככל שלא מדובר על הקמת אתר חדש לתאגיד ענק, אלא על עבודה אשר נועדה לשדרג עמודים ספציפיים באתר, שימוש בשירותי פרילנסר לקידום אתר תוכל לגבש תוכנית אישית יותר מאשר עבודה מול קונגלומרט SEO.
  • מתקשים בעולם הטכנולוגי ודורשי יחס אישי – לא פעם, עבודה מול תאגידי SEO גדולים תצריך שליטה משמעותית ברזי עולם הטכנולוגיה. משכך, פנייה למומחה קידום אתרים אורגני שפועל באופן עצמאי תוכל לאפשר קבלת יחס אישי וזמינות מידית, שאינה מבוססת על מערך פניות אוטומטי ענק.

איך לבחור מקדם אתרים פרילנסר

אז במידה והיתרונות שצייתי לעיל קרצו לכם, ובמידה ואתם נמנים על אחת הקבוצות להן מומלצת עבודה מול פרילנסר לקיום אתר, עתה רק נותר לענות על השאלה – איך בוחרים מקדם אתרים אורגני?

  • המלצות ותיק עבודות – ההמלצה העיקרית לעניין זה היא לראות את ההתקדמות של הלקוחות של אותו מומחה בקידום אתרים אורגני. לאן הגיעו הלקוחות שלו ובאיזה פרק זמן, ובעיקר – מהן ההמלצות של אותו פרילנסר.
  • וותק בתחום – אחד הפרמטרים החשובים ביותר, שכן בדומה למקצועות רבים אחרים, עם הזמן מגיע הידע. לכן, וותק בתחום תוכל להוות אינדיקציה משמעותית לאיכות מקדם האתרים.
  • היקף תחומי התמקצעות – על אף שאם בחרתם באפיק קידום האתרים האורגני תרצו לבחור באדם שהידע שלו בעולם ה – SEO הוא הגבוה ביותר, מומלץ לבחון גם את היקף השירותים המשלימים שהוא מעניק, זאת לאור הרצון לשפר את כלל יכולות האתר לצד קידום ה – SEO.
  • חיבור ויחס אישי – לאור העובדה שמדובר על אדם המהווה נותן שירותי ה – SEO, שירות הלקוחות ושירותים רבים נוספים, יש לוודא שביניכם לבין נותן השירות יש כימיה ושיח נעים, זאת כדי לשמור על העבודה נעימה ושוטפת.

היתרונות שלי – למה לבחור דווקא בשירותי Yeshno SEO?

ליאור ישנו מקדמת אתרים פרילנסרית
ליאור ישנו מקדמת אתרים פרילנסרית

עתה הגענו לחלק השלישי, ובו אני צריכה לשכנע אתכם למה ליצור איתי קשר כדי לקבל את שירות ה – SEO הטוב ביותר שתוכלו למצוא בשוק, ולא לצאת החוצה ולהמשיך בחיפושים אחר מומחית קידום אתרים אורגני אחרת.

אז לאור העובדה שהמלצות ותיק עבודות תוכלו לאתר באתר שלי, ובמהלך השיחה שלנו כבר אראה לכם שמדובר על נותנת השירות הטובה ביותר בשוק (במלוא הצניעות, כן?), אציג לכם בפשטות שאצלי מדובר על One Stop Shop, שכן מעבר לשירותי SEO, תוכלו לקבל מגוון שירותים נוספים משלימים.

מה זה שירות CRO, ולמה זה חשוב לכם?

שירותי CRO, בעברית פשוטה, הם ביצוע אופטימיזציה לשיעורי ההמרה שתקבלו באתר. כך, לצד העובדה שתזכו במסגרת השירות להתמקם באחד המיקומים הראשונים בגוגל עבור כל ביטוי שתרצו, תוכלו לראות שיפור משמעותי בהיקף הלקוחות שפונים אליכם בפועל!

בניית אתרים – ידע משלים הכרחי עבור קידום אתרים!

כפי שציינו באחת הפסקאות לעיל (ואם אתם לא זוכרים – ארענן את זיכרונכם), אחד היתרונות של אתר אינטרנט הוא האפשרות לבצע באתר כל מניפולציה שתרצו, כך שעיצובו ואופיו יותאמו בדיוק עבורכם.

כך, מעבר לשירותי SEO, אני מעניקה גם שירותי בניית אתרים, כך שבמקום להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע נוסף, נוכל פשוט להתאים את האתר לרצונכם כחלק ממהלך העסקים השוטף בינינו.

לא רק SEO טכני – אסטרטגיה לצד טכניקה

SEO כולל היבטים טכניים רבים, בהם בחירת מילת המפתח הנכונה, שילובה מספיק פעמים לאורך המאמר ויצירת מערך קישורים חיצוניים שיגדיל את הסמכותיות של האתר.

עם זאת, עבודה בעולם ה – SEO לא מתמצה רק לנקודות הללו. במסגרת העבודה, אני דואגת לצד עמידה בדרישות הטכניות, לייצר אסטרטגיית SEO נכונה לעסק, אשר תאפשר לחזק את האתר ואת המותג ביחס לתחום העיסוק העיקרי שלכם, ולמצב אתכם האוטוריטות בתחום שתבחרו אתם. אז, למה אתם מחכים?

Yael Brandis
Yael Brandis
16/08/2023
מקצועית, אמינה, מעמיקה, מציבה יעדים ועומדת בהם. כל זאת באדיבות ונעימות.
eytan harpaz
eytan harpaz
09/04/2023
אשת מקצוע מעולה, מסירות , שקיפות ובעיקר רצון לעשות את המקסימים עבור הלקוח. אהה, גם המחיר הוגן
ליאל עזרזר
ליאל עזרזר
19/09/2022
מקצועית וייסודית - לא ויתרה לי על אף פרט - ליאור מקדמת אתרים ברמה גבוהה מאוד ותמיד משתפת אותי בתהליך.
Natan Naftalayev
Natan Naftalayev
15/06/2022
יצרתי קשר עם ליאור ומייד התרשמתי מהנכונות לתת את התמונה המלאה באדיבות וסבלנות. לאחר כמה חודשים אני כבר מרגיש את כמות הפניות שעולה
Anton khankine
Anton khankine
19/05/2022
אהבתי את השקיפות ואת ההסבר בכל שלב בתהליך , מרגישים את המקצועיות ורואים את השיפור כל חודש בקידום. ממליץ בחום
Elad Rachlis
Elad Rachlis
22/10/2021
בהתחלה הייתי סקפטי לגבי כל הקידום האורגני הזה. ליאור הוכיחה לי אחרת, ומאז שנכנסה לתמונה יש תוצאות.
itai ben zeev
itai ben zeev
06/06/2021
ליאור מקדמת אתרים ברמה גבוהה. תמיד נעים לעבוד איתה.

שאלות נפוצות

אדם העוסק בקידום אתרי אינטרנט במנועי חיפוש ורשתות חברתיות.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), ניהול קמפיינים בפייסבוק וגוגל, יצירת תוכן שיווקי

כדי להגדיל חשיפה ותנועה לאתר, לשפר את דירוג האתר בתוצאות חיפוש ולמשוך לקוחות חדשים.

בודקים ניסיון, הישגים, לקוחות בתחום, מחירים הוגנים והמלצות של לקוחות קודמים

מומלץ להשוות בין מספר מקדמי אתרים ואז לבחור את המתאים ביותר עבור העסק. ואם כבר יש לכם מקדם אתרים, ואתם לא בטוחים שאתם מקלים תמוה מומלץ לפנות ליעוץ קידום אתרים.

עוקבים אחר מדדי אנליטיקס של האתר כמו תנועה, אחוזי נטישה, זמן באתר, שיעור המרה ללקוחות וכמובן דירוג בתוצאות חיפוש.

מומלץ ללמוד באופן בסיסי שיווק דיגיטלי וקידום אתרים כדי להבין טוב יותר את התחום, אבל להיעזר במקדם מקצועי לביצוע המשימות היומיומיות. ממש כמו שלומדים בתאוריה לפני רישיון על איך בנוי הרכב, מנוע וכו'… אבל בפועל אנחנו נלך למוסך מקצועי כדי לטפל ולתקן את הרכב.

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!