מחירון קידום אתרים – כמה עולה קידום אתרים?

ניווט (ממש) מהיר
עולם קידום האתרים מהווה תחום נחשק, מעמיק ונרחב בחברה המודרנית הדיגיטלית בה אנו חיים כיום. כאן אענה על כל השאלות שלכם: כמה עולה קידום אתרים? אילו שירותים אני מציעה? מה כלול בריטיינר SEO ועוד.
מחיר קידום אתרים seo כמה עולה קידום אתרים ?

"כמה עולה קידום אתרים?" – שאלה שאני פוגשת לא מעט במסגרת תעסוקתי המקצועית כמקדמת אתרים. לא מפתיע, אני יודעת. לצערי, לשאלה זו אין תשובה פשוטה. אין "מחירון קידום אתרים" קיים ומוכן, הנכון לכל לקוח פוטנציאלי ולכל בעל מקצוע. מה לעשות, זו המציאות. עם זאת, אשאף להסביר כאן מה משפיע על תמחור קידום אתרים – החל מהתשתית הקיימת לקידום האתר, דרך איכות מחקר המילים שאעשה ועד להתאמת השירות לצרכי ולמשאבי הלקוח שאבצע. ואסביר את כל שיש לדעת על כמה עולה קידום אתרים.

שנייה רגע, מדובר על קידום אתרים או SEO?

כשהמונח "קידום אתרים" נזרק לאוויר, מדובר לרוב ב SEO, או בשמו הלועזי המלא של הקונספט – "Search Engine Optimization". זוהי ההגדרה של תהליכים שונים, שמטרתם לבצע אופטימיזציה לאתר עבור מנועי החיפוש השונים, במרבית הפעמים – גוגל.

SEO איכותי כולל מחקר מילות מפתח רלוונטיות לטיב האתר ולתכיפות החיפוש שלהן בגוגל, אופטימיזציה של האתר בעזרתן, בניית קישורים, שיפור יעילות האתר, יצירת תוכן איכותי, מקסום הנגישות באתר, מחקר מתחרים, פעולות טכניות שונות – בשפה המקצועית SEO טכני ועוד.

חשיבות ה SEO בקידום אתרים

אתר טוב הוא כלי נחשק ואף נדרש בחברה הדיגיטלית שבה אנו חיים, על עובדה זו אין עוררין. עם זאת, בניית אתר איכותי לא תספק לבדה את מטרות השיווק שרוב העסקים, בעלי המותגים, בעלי המקצוע והחברות יציבו לעצמם.

בכדי להוציא את המקסימום מהאתר שלכם, חשוב לקדם אותו בצורה הטובה ביותר. כאן הSEO נכנס לתמונה. בכדי לקבל מקסימום תנועה לאתר, בכדי לשמר את המשתמשים החדשים, ובכדי להמירם ללידים ולבסוף ללקוחות משלמים, חשוב לשכור שירות קידום אתרים איכותי, ולשים דגש על SEO לא פחות ממושלם.

הגענו לתכלס, כיצד מתמחרים קידום אתרים?

עכשיו כשוידאתי שאנחנו מיישרים קו על מה זה בכלל SEO, כיצד מבצעים קידום אתרים באמצעותו, ומדוע הוא חשוב וכמובן – איפה רוכשים שירותים אלו – הגענו לרגע האמת. בכדי לענות על שאלה מסובכת זו, אציג מספר גורמים המשפיעים על מחיר השירותים הללו.

להלן 7 גורמים שישפיעו על עלות קידום אתרים:

1. מה השירות כולל

תמחור קידום האתר מתבצע לפי שכלול של כלל העבודה שתידרש בעת קידום האתר, במטרה לבצע את הקידום בצורה הטובה ביותר. המחיר יושפע ויוחלט לפי מספר שאלות:

  • האם נדרשת יצירת תוכן מקיפה?
  • האם צריך לבצע קניית קישורים, לפי מחקר שוק?
  • האם קיימת תשתית לקידום האתר, או שמא אצטרך לבנות אותה מההתחלה ועד הסוף?
  • כמה שעות עבודה יידרשו, חודש בחודשו, בעת מתן שירותי הריטיינר?

תוך תשובה על שאלות אלו, אני יכולה להתחיל ולמפות את מחיר החבילה המיטבית לקידום האתר.

2. הוכחות בשטח

כל מקדם אתרים והניסיון שהוא מביא איתו. מהיותי מקדמת בעלת ניסיון רב, הוכחות בשטח ושובל ארוך של לקוחות מרוצים מאחוריי, שעברתי במהלך הקריירה המקצועית שלי, אני מרבה לתמחר את השירותים שאני מספקת בהתאם.
פרמטר זה משתנה בין איש מקצוע לאיש מקצוע, והוא הינו שכלול של כלל הניסיון, הרזומה והרפרטואר שהמקדם מביא איתו.

כמו בכל דבר בחיים, בעל מקצוע צעיר, ללא הרבה ניסיון, ידרוש תגמול מצומצם עבור שירותיו ואיכותם, בעוד במרבית המקרים – בעל מקצוע ותיק, בעל תיק עבודות נרחב וביסוס שירותים מוכח בשטח ידרוש שכר ההולם את יכולותיו, את נסיונו ואת התוצאות עליהן הוא מתחייב.

3. איכות מחקר המילים

מאפיין זה מושפע מהיקף העבודה של הלקוח, מגודל העסק\חברה שהוא מנהל, מצרכי הקידום שלו ומשכלול של שלושת הפרמטרים הללו, אל מול מחקר השוק שיתבצע בעת יישום הריטיינר.

כפי שציינו לעיל, מחקר השוק מהווה שלב קריטי, אותו צריך לבצע בדיוק ובקפדנות.
מחקר מילים איכותי יוביל לקידום אתרים צולח, בעוד שמחקר מילים "מחופף" יכול להוביל, בפוטצניאל, לכישלון גורף של קידום האתרים כקולקטיב. לאחר שאדע לאמוד את איכות מחקר המילים הנדרשת, אדע אף לדייק עוד יותר את תמחור קידום האתרים.

4. צרכי ומשאבי הלקוח

אני נוטה לומר – "כל לקוח והמשאבים שלו, כל לקוחה והצרכים שלה". מהיות קידום האתרים תחום נרחב ומשתנה, מובן מאליו כי צרכי הלקוח יהיו גם הם דינאמיים, וכי המשאבים של הלקוחות ישתנו בהתאם לטיב העסק, היקף עבודותו והשיקולים השונים של בעליו. הילכך, אני דוגלת בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה, לפי הצרכים והמשאבים השונים הפתוחים בפניהם.

5. היקף פעילות הריטיינר

בבסיסו של הקונספט, ריטיינר הינו תהליך עבודה דינאמי ונזיל, המאפשר אופטימיזציה אישית לפי צרכי הלקוח ולפי שיקול דעתי המקצועי כמקדמת אתרים בעלת ניסיון מוכח ועשיר בשוק העבודה. אני שואפת להתאים את היקף פעילות הריטיינר לכל לקוח – מעסקים קטנים, לחברות גדולות ועד לתאגידי ענק.
כל לקוח דורש יחס אישי ופעילות מותאמת אישית לצרכיו, למטרותיו ולמשאביו, ולכן אני מתאימה את הפעולות המתבצעות במסגרת הריטיינר החודשי לפי פרמטרים אלו, ומתמחרת את עלות שירות קידום האתרים בהתאם.

6. רמת התחרות

לכל אתר יש את תחום התוכן בו הוא מתעסק – לעיתים התחרות לקידום האתר תהיה מופחתת, ולעיתים היא תהיה מאוד אינטנסיבית ותדרוש מחקר מעמיק ועבודה אינטנסיבית בכדי לגבור על המתחרים.

לצורך הדוגמה – אתר המשווק מוצרים מתחום האופנה יתמודד מול תחרות נרחבת ועשירה בקידומו. מנגד, אתר בתחום שיווק מוצרי ספורט נקודתי – למשל גלישה – יתמודד מול תחרות פחותה משמעותית.

בעת תמחור עלות שירות קידום האתרים, אכלול בשיקול דעתי את רמת התחרות, ולפיה אדע לדייק את מחיר קידום האתרים.

7. תשתית קיימת

זהו המאפיין הקריטי האחרון בעת תמחור קידום האתרים. פרמטר זה משתכלל, בסופו של דבר, לפי התהליכים שבוצעו בעבר במטרת קידום האתר, ולפי העבודה המשלימה שאצטרך לבצע.

במידה והאתר טרי מהתנור, ולא בוצעו בו אף פעולות אופטימיזציה ל SEO, המחיר יעלה. במידה והאתר קודם במשך תקופה ממושכת, ההתאמה בוצעה כבר והריטיינר, למעשה, דורש אך ורק תפעול שוטף – המחיר ירד.

אבל זה לא תמיד נכון לאתרים שרצים כבר דרך, כי לעתים הרענון והחלפת ה"פלסטרים" ששמו על ליקויים קודם לכן במיטוב אמיתי יכולים לקחת הרבה הרבה יותר זמן עבודה, מחקר ומחשבה מאתר בחיתולים, על מנת לשפר מצד אחד את הקידום אך מאידך לא לפגוע בקיים.

שכלול סופי

לאחר שהצגתי את שבעת הפרמטרים העיקריים אליהם אתייחס בעת תמחור קידום אתרים, אוכל להגיע לשורה התחתונה – השכלול של כלל המאפיינים האלו, בצירוף של שיחת ייעוץ שנבצע, תוביל למחירו הסופי של שירות קידום האתר (הריטיינר).

תמחור זה ינוע לרוב על ספקטרום רחב שמתחיל בכ-2,800 שקלים ויכול להסתכם בכ-20,000 שקלים – את מחיר זה אדע לקבוע לפי כלל הפרמטרים שהצגתי מעלה ולפי המטרות שנציב יחד בהתאם לתקציב שלכם.

תמחור לפי סקירת האתר ופעילותיו הקודמות

תמחור חבילת קידום האתרים, לבסוף, משתכלל לפי התשתית הקיימת באתר, הפעילות הקודמת במסגרת קידום האתרים שבוצעה בו (במידה ובוצעה), ולפי סקירה כללית של הנכסים השונים שהופעלו וקיימים במסגרת פעילות האתר. שכלול זה מוביל אותנו למחיר הסופי לריטיינר – לפיו נפעל במהלך עבודתינו המשותפת בעתיד.

תמחור כולל ייעוץ

עלות שירות קידום האתרים הוא דינמאי ומותאם אישית, זאת כבר הסברתי לעיל. בנוסף, חשוב להבין כיצד נגיע לשכלול זה – בכדי להתאים את הריטיינר ואת חבילת קידום האתרים בצורה המותאמת ביותר עבור צרכי הלקוח, אני מרבה לבצע ייעוץ הכלול בתמחור הכללי של החבילה.
בייעוץ זה נבין, יחדיו, מהם הצרכים שלך, כיצד אוכל לתרום למטרותיך העסקיות בעזרת קידום SEO, איזו חבילה הכי מתאימה עבורך ולבסוף – נגיע למחיר הסופי של חבילת קידום האתרים.

השירותים שאני מציעה

במסגרת החבילות הדינאמיות שאני מספקת ללקוחותיי, אני מציע מנעד רחב של שירותים בעלי ערך מוסף. שירותים אלו כוללים ביניהם הכל – החל ממחקר המילים, עד לאופטימיזציה של תוכן האתר, לייעוץ כללי ופרטני של דרך הקידום הטובה ביותר לאתר שלך, ועל רגל אחת – כל שתצטרכו במטרה שאקדם את אתרכם בצורה העניינית, המקצועית והתשואתית ביותר.

בסופו של דבר תסכימו איתי שאתם רוצים לראות רווחים מהאתר, וסליחה על חוסר הצניעות, אבל בעלי אתרים שעובדים איתי בשיתוף פעולה מלא זוכים לתשואות טובות ויציבות וצמיחה מתמשכת – זאת משום שאני לא מוותרת על שום פיפס בקידום, ודיי מציקה להם לתקן את מה שצריך, מזל שהם זורמים איתי  🙂

חבילות דינאמיות מותאמות אישית

החבילות שאני מציעה כוללות את כל שתצטרכו, עובדה זו ברורה כשמש. עם זאת, לא קיים אצל כל לקוח הצורך בכלל השירותים שאני מציעה.
בכדי להתאים עבורכם את החבילה האופטימלית לצרכים, למשאבים ולמטרות שלכם, אני דוגלת בהתאמת חבילה אידאלית עבורכם, תוך ניצול כלל הכלים הרלוונטיים לצרכים אלו, לפי מידת הצורך.

אינטגרציה לקידום אתרים על בסיס תשתית קידום קיימת

לא כל חבילה נבנית מאפס – עובדה זו ברורה. בסיטואציות מסוימות, בהן האתר אותו הלקוח שואף לקדם כבר הריץ תהליכי קידום אתרים וSEO, אני דואגת לנצל את תשתית הקידום הקיימת במטרה לחסוך עלויות, זמני עבודה ובכדי למקסם את תוצאות קידום האתרים שאבצע.

איך הריטיינר עובד

לאחר תהליך הסקירה והתמחור המדוקדק והמעמיק, נגיע לשלב העבודה המשותפת שלנו במסגרת ריטיינר. כל חודש, לפי החבילה אותה נתאים יחדיו, יתבצעו פעולות רבות, נרחבות ומקיפות המצויינות לעיל, במאמר זה.

הפעילות הינה סדירה וקבועה, ומתבצעת בדרך עקבית ומדויקת במטרה לקדם את אתרך בצורה הטובה ביותר. במידה והחלטת לעצור את שירותינו באמצע, אין אף סעיף "קאץ'" המעיד כי אין זאת באפשרותיך. הריטיינר נזיל ודינאמי, ועל כן ניתן לבטלו ולשנות אותו בכל שלב של עבודתינו המשותפת.

אני רוצה אצלי רק לקוחות מרוצים שמבינים את התהליך, על כן, אין אצלי חוזה לתקופה, אתם יכולים להפסיק מתי שתרצו. תשלום הריטיינר מתבצע בתחילת כל חודש רק אם אתם רוצים להמשיך יחד.

חשוב לזכור

חשוב לזכור כי תחום קידום האתרים הינו תחום דינאמי, הדורש הבנה מעמיקה והתאמה קבועה לפי הכלים החדשים והמתחדשים בשוק.
בסופו של יום – הלקוח מקבל את מה שהוא משלם עליו. חבילה איכותית של קידום אתרים מתחילה את תמחורה בכ-2,800 שקלים, ויכולה להגיע עד לצפונה מכ-20,000 שקלים. מחיר זה נזיל, אך המינימום עומד איתן. חשוב לבחור באשת המקצוע הטובה ביותר למשימה זו. אני נוהגת לומר – "מי שקונה בזול משלם ביוקר".

לסיכום

במאמר זה הסברתי מהו SEO, מדוע הוא חשוב, מהן הפעולות שמתבצעות בעת קידום אתרים וכיצד מתמחרים חבילות אלו. בנוסף, הסברתי מהם השירותים שאני מציעה, כולל הערך המוסף שאני מביאה איתי – שנות הניסיון, התושיה, ההבנה המעמיקה וכד'. עכשיו שביססנו את עובדות אלו, אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר לשיחת ייעוץ להתאמת חבילת קידום אתרים אופטימלית ומותאמת אישית עבורכם.

על “Yeshno SEO”

שמי ליאור ישנו, מקדמת אתרים בעלת ניסיון תעסוקתי ומקצועי של שנים רבות. הקמתי את "Yeshno SEO – קידום אתרים מצליח" במטרה אחת – לספק שירותי קידום אתרים אופטימליים, אידאליים ותשואתים ללקוחותיי השונים.

יש לי את היכלות הטכנית, המקצועית והשיווקית בכדי למלא מטרות אלו, ועוד.

אני דוגלת באסכולה פשוטה מאוד – אתר אינטרנט מוקפד, מקצועי, ובעל ייחודיות שמתאימה לכם ולעסק שלכם יוביל לתוצאות סדירות וחיוביות, לפי הצבת המטרות שלכם. במטרה להתאים את חבילות קידום האתרים הטובות ביותר עבורכם, אני מציעה שיחות ייעוץ, בהן אסביר על תחום הSEO, על היקף עבודתי, אבין את טיב העסק שלכם והאתר שלכם ואתאים את הכלים השונים הפתוחים בפניי בהתאם לצרכים, למשאבים ולמטרות שלכם. מוזמנים ליצור איתי קשר! בואו נעבוד יחדיו אל עבר קידום האתרים הטוב ביותר בשבילכם.

 

שאלות נפוצות
עלות שירותי קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו היקף הפרויקט, התחרותיות של התעשייה ויעדי העסק. בממוצע, חבילות קידום אתרים חודשיות יכולות לנוע בין 2000 ש"ח ל-20000 ש"ח או יותר.
ספר גורמים יכולים להשפיע על מחיר שירותי קידום אתרים, ביניהם מורכבות האתר, רמת התחרות בענף, אזור היעד הגיאוגרפי, המטרות והיעדים הרצויים, ציר הזמן הרצוי ורמת ההתאמה האישית והשוטפת. פירטתי על הכל במאמר אז תקראו 🙂
אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!