דף נחיתה
דף נחיתה איכותי יכול להגדיל את שיעור ההמרה שלך עד 400%!
דף הנחיתה שלך הוא הדבר הראשון שאנשים רואים, אז כדאי להשקיע בו.
דפי הנחיתה הטובים ביותר הם אלה שגורמים לאנשים לפעול.
אנו מתמחים ביצירת דפים מושכי עין הממירים מבקרים ללידים. אנחנו עובדים עם כל סוגי העסקים, מחנויות מסחר אלקטרוני ועד סוכנויות דיגיטליות, מספקים להם דפי נחיתה המתאימים לצרכים שלהם – בין אם הם רוצים לקדם אירוע או להגדיל את אחוזי ההמרה שלהם.
בעזרת הסיוע של ליאור יש קידום אתרים בבניית דף נחיתה יעיל, יהיו לך סיכויים טובים יותר להגיע ללקוחות חדשים שמחפשים את השירותים או המוצרים שלך.
תוכל להציע ללקוחות הפוטנציאליים האלה משהו שהם רוצים – ומשהו שהם לא ידעו (עדיין) שהם רוצים!
ליאור ישנו והצוות הינם חברת B2B המתמחים בדפי נחיתה באיכות גבוהה.
יש לנו לא מעט שנות ניסיון בעיצוב ופיתוח דפי נחיתה עבור מגוון רחב של לקוחות בארץ ובעולם. אנו מבינים שהצלחת העסק שלך תלויה בדף הנחיתה שלך ונעשה הכל שיהיה הכי מוצלח שאפשר.
מלאו את הפרטים ובואו נתחיל לבנות את דף הנחיתה החדש שלך
אם תבנו איתנו דף נחיתה תקבלו:
אנו עובדים ביעילות ויוצרים את המוצרים הדיגיטליים המובילים.
מותג טוב משלב עיצוב עם הערך שהחברה נותנת. המכלול צריך לעורר רגשות את הלקוח הפוטנציאלי ולשם אנחנו חותרים !
ניסיון עשיר בתוספת דמיון בלתי מוגבל יוצרים את השירות המוצלח שלנו - אנחנו עובדים עם מספר מעצבים ונתאים לך את המעצב שהכי נכון למותג שלך!
זה לא מספיק שיש רק כותרת מצוינת. אנחנו מציעים שירותי קופירייטינג מקצועיים אם אתה צריך עזרה בהעברת המסר שלך.
נבנה לכם דף נחיתה שתוכלו לתפעל בקלות. כזה שייבנה עבור אנשים שצריכים לתכנן את היום, השבוע והחודש שלהם. באמצעות: גישה קלה, אופציה לשכפול פשוט, רק לשנות את התוכן והתמונות ויש לכם כמה דפי נחיתה שתצטרכו.
הכנו דפי נחיתה עבור האנשים הלא כל כך יצירתיים – כמוך. יש להם את כל התכונות שאתה יכול למצוא בכל דפי הנחיתה, אבל הפכנו אותם לפשוטים יותר, קלים ומהירים יותר לשימוש .
מלאו את הפרטים ובואו נתחיל לבנות את דף הנחיתה החדש שלך!
מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד עבור קמפיין פרסומי או שיווקי.
גולש – לקוח פוטנציאלי, 'ינחת' בדף הנחיתה לאחר שילחץ על קישור במודעה מגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל וכדומה.
לדפי נחיתה יש עיצוב ממוקד מטרה – הנעה לפעולה של הגולש (CTA- Call To Action).
מה המטרה של דף נחיתה?
כאמור, מטרתו של דף הנחיתה היא לקרוא את הגולש לפעולה (CTA) כלשהי כמו להשאיר פרטי יצירת קשר, להירשם לרשימת תפוצה, לבצע התקשרות או רכישה מסוימת ועוד..
באמצעות הפעולה שמבצע הגולש, העסק מגדיל את שיעור ההמרה של הקמפיינים השיווקיים שלו. ומקבל לידים נוספים – כלומר מרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלו.
אמנם מבחינה טכנית כל עמוד באתר יכול להוות דף נחיתה, אבל עדיין חשוב להבדיל את דף הנחיתה משאר דפי האתר, מאחר ואנחנו לא מעוניינים שהגולש ימשיך לחקור את האתר כאשר הוא מגיע לדף הנחיתה (אלא אם זו הקריאה הפעולה של דף הנחיתה הספציפי), אלא יישאר מרוכז במטרה של דף הנחיתה המסוים ויענה לקריאה לפעולה שהגדרנו , לצורך הקמפיין.
מהם העקרונות החשובים ליצירת דף נחיתה מעולה?
דבר ראשון- כל דף נחיתה לא יהיה זהה לדף נחיתה אחר- כל דף נחיתה צריך להיות מאופיין, ומעוצב באופן מותאם וייחודי לקמפיין השיווק שהוא מיודע אליו.
ישנם חמישה עקרונות מרכזיים שחייבים ליישם על מנת ליצור דף נחיתה מוצלח:
- הצעת מכירה ייחודית (USP- Unique Selling Proposition) – דף הנחיתה צריך להבהיר ולהעביר לגולש בצורה תמציתית ומושכת את התשובות לשתי השאלות המרכזיות הבאות:
מה העסק שלך מציע שמבדיל את המוצר/שירות שלך מהמתחרים? ואיך אתה מציג את ההיצע שלך כשונה וטוב יותר מהמתחרים שלך? - תמונת "גיבור" אטרקטיבית, איכותית, ייחודית ומותאמת– אין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני, לכן- חשוב מאוד שהתמונה או הסרטון של ה"גיבור", כלומר המוצר/ השירות שאנחנו משווקים בקמפיין, תהיה לא פחות ממעולה +++. ככל הנראה שתמונת ה"גיבור" היא האלמנט הוויזואלי הראשון שהמבקר בדף יראה. אם התמונה לא תהיה קשורה למוצר/ שירות שמוצע לו בדף הנחיתה, או שהתמונה תהיה באיכות גרועה, המבקר יתרשם לרעה והסיכוי שיעזוב את הדף, לפני שביצע את הפעולה הנדרשת, יגבר.
- תועלת– כדי לשכנע את האנשים לרכוש את המוצר או השירות שלנו, אנחנו צריכים לספק להם את תכונות המוצר והיתרון של המוצר שלנו על פני המתחרים. אם נוסיף ונתאר למבקר מה התועלת של המוצר שלנו – כלומר השפעה חיובית שיש לתכונה מסוימת של המוצר, סביר כי כמות ההמרות מדף הנחיתה תגדל. אז מה בעצם ההבדל בין תועלת ליתרון? הכי טוב להמחיש בדוגמא: נניח שאנחנו משווקים גלידה, אז נציג את היתרונות : "גלידה טעמים משגעים על בסיס חלב מסוג שופרא דה שופרא, הבריא ביותר בעולם". עכשיו נוסיף תועלת לגלידה שהיא הלא, מוצר קר, למשל :" בואו להתקרר עם גלידה XX בטעמים משגעים על בסיס חלב שופרא…." . למעשה הצגנו כאן את היתרונות של הגלידה שאנחנו משווקים + התועלת מאכילה של גלידה ביום חם.
- רשתות חברתיות– הטמעת קישור לרשת חברתית בדף הנחיתה משדר אמינות והוכחה חברתית לגבי המוצר/שירות שאנחנו משווקים. לכן רצוי להוסיף קישור לעמוד פייסבוק או להטמיע חוות דעת (אמיתיות) בדף הנחיתה שלנו. כאשר המבקר בדף יראה שיש בני אדם אמיתיים מאחורי המוצר, או חוות דעת מאנשים אמיתיים שרכשו את המוצר והיו מרוצים סביר כי ירגישו נוח יותר להשאיר את הפרטים שלהם.
- יעד המרה– החלק החשוב בדף הנחיתה- מה אנחנו רוצים שהמבקרים בדף יבצעו. אנחנו מניעים אותם לפעולה ל: השארת פרטים, יצירת קשר, שיתוף הדך, רכישת קופון? לחלק הזה אנחנו מובילים אותם וחשוב שהוא ברור, אפקטיבי, ברור וקל לביצוע עבור מבקרי הדף שלנו.
מה כולל דף נחיתה?
דף נחיתה צריך לכלול את המרכיבים הבאים:
- עיצוב מותאם וייחודי .
- רספונסיביות- התאמה למסכים שונים (מובייל, מחשב, וטאבלט)
- טופס יצירת קשר
- מערכת שתתריע למנהל הדף על כל פניה חדשה מדף הנחיתה (באמצעות מייל, סמס וכו'..) על מנת שמנהל הדף יוכל ליצור קשר מהיר עם הלקוח ולשמור על הפניה רלוונטית.