כיצד תורמת גישת NLP ל – SEO

ניווט (ממש) מהיר
שואלים את עצמכם מה זה SEO? פירוש הביטוי הזה זה קידום אתרים אורגני. גם קידום אתרים אורגני זה סינית בשבילכם? אז בואו נעשה קצת סדר. כל אתר באינטרנט שואף להצליח בצורה המשמעותית ביותר מבחינת הפרסום וכתוצאה מכך ברווחיות. האינטרס היחיד להשקיע בפרסום של אתר הוא לחשוף אותו לקהל הרחב ובכך להעלות את הרווחיות שלו – יותר קהל שווה יותר כסף. קידום טוב הוא קידום שישפר את הטראפיק באתר (התנועה – כלומר כמות הנכנסים).
NLP

אז איך מביאים יותר אנשים לאתר ומשפרים את הפרסום?

יש כמה שיטות ואחת מהן היא קידום אתרים אורגני – קידום של פרמטרים שונים באתר על מנת להעלות את הדירוג שלו בגוגל בצורה טבעית. חשוב לציין שבדרך כלל רק מומחה קידום אתרים בעל ניסיון, יצליח לקדם את האתר שלכם בצורה משמעותית.

מה זה NLP?

NLP זה שיטה טיפולית שמבוססת על יצירת תהליכי שינוי בתוך התת מודע.
פירוש האותיות המרכיבות את המונח הוא – ניתוב עצבי לשוני – כלומר, לבצע שינויים עצביים במוח ובתת המודע על ידי מילים ודמיון בעיקר.

תת המודע שלנו עמוס במסרים ואמונות שונות, חלקן מטיבות וחלקן לא ממש.
כדי לשנות אמונות מגבילות יש לבצע עבודה יסודית עם התת מודע ולקבוע מטרות ברורות ואמונות חדשות.
במהלך הטיפולים עושים שימוש רב בדמיון ויצירת מחשבה חיובית מתוך האמונה שפעולות אלה מחוללות שינוי בתוכנו. כשאדם מדמיין מה הוא רוצה להיות הוא מתקרב לשם והתת מודע שלו עובר שינוי.
שיטת ה NLP עוזרת לאנשים להצמיח את עצמם ולהעצים את הביטחון העצמי. כמו כן, באמצעות הטיפול אנשים לומדים להכיר מקרוב את החלקים השונים שמרכיבים אותם ואת האנשים סביבם.

 מה הקשר בין NLP ל-SEO?

כפי שאמרנו SEO זה קידום אורגני – קידום טבעי לאתר, בשונה מקידום ממומןPPC שמאפשר דירוג גבוה על ידי תשלום לקליקים.
המהות הכי פנימית של שיווק, כל סוג של שיווק ולא רק seo, זה הבנת נפש האדם.
אם משווק יודע כיצד התודעה מתנהלת ואיזה מניעים יש לאנשים הוא ידע ללחוץ להם על הנקודות הנכונות כדי שיקנו את השירות והמוצר שיש לו להציע.
גם ב seo כמו בכל שיווק חשוב להבין את הרצון של הלקוח ולמלא אחר הפרמטרים של קידום אורגני – מהירות האתר, נגישות האתר, מבנה האתר, תוכן איכותי ועוד.

ביטויי חיפוש

הפרמטר הכי משמעותי בקידום אורגני זה התוכן. חשוב ליצור תוכן איכותי לאתר שהאלגוריתם של גוגל יזהה אותו כמוצלח ויכניס אותו במקומות גבוהים בדירוג.
אחת הדרכים להשיג דירוג טוב היא לעשות סקר על ביטויי חיפוש של גולשים. אם תבינו איזה ביטויים הם הכי נפוצים תוכלו לכתוב אותן בתוכן  שלכן וכך גוגל יעלה אתכם בדירוג – כשיש לכם באתר את הביטוי פעמים רבות אתם תהיו בראש רשימת התוצאות.
כדי להבין מהם ביטויי החיפוש צריך להיכנס לראש של הגולש – שיטת NLP יכולה לעזור מאוד.

מומחה קידום אתרים

כדי לקדם אתר של משהו חשוב ליצור איתו קשר משמעותי, להבין את הצרכים שלו, להקשיב לו ולהעלות את הביטחון העצמי שלו.
מומחה קידום אתרים שיודע לקדם את האחר ולפתח אותו הוא מומחה שיביא להצלחת האתר, ולא רק מומחה שיודע איזה פעולות כדאי לבצע לשם הקידום.
אם תלמדו NLP תוכלו להיות מומחים מדהימים לקידום אתרים כי אתם תדעו להצמיח את בעל האתר.
מומחה קידום אתרים הוא אדם שעבר הכשרה כלשהי בתחום זה, היזהרו מאנשים שמציגים את עצמם כמקצועיים כשהם לא.

אסטרטגיית קידום אורגני

שיטת NLP עוזרת לאדם לדעת כיצד להציב מטרות ולהתקדם, אלה כלים חשובים לקידום אורגני.
נציג לכם אסטרטגיה לקידום אתרים בסיסית ונסביר כיצד היא קשורה ל NLP –

  1. מטרות – השלב הכי בסיסי הוא הצבת מטרות. עליכם להבין מהי מטרת האתר (בין אם הוא קיים ובין אם עדיין לא) . כדי לבנות מטרה חשוב להבין איפה אתם עומדים ומה חשוב לכם – NLP יעזור לכך מאוד.
  2. הקריטריונים לקידום אורגני – יש מספר קריטריונים ידועים לקידום אורגני נכון – תוכן, נגישות אתר לבעלי מוגבלויות, התאמה למובייל, מפת האתר ,מהירות ועוד. יש לבדוק כי האתר עונה על הקריטריונים הנדרשים.
  3. מתחרים – עליכם לבדוק איזה אתרים מובילים יש בתחום שלכם. לאחר שמצאתם את האתרים האלה עליכם להבין מה גורם להם להצליח – התוכן? או אולי העיצוב? נסו לקחת את המסקנות וליישמן באתר שלכם. כמו כן, נסו לדמיין את עצמכם הכי מצליחים בתחום באמצעות שיטת ה NLP וכך תגיעו רחוק.
  4. ביצועים – עליכם לבדוק האם האתר שלכם מתפקד כמו שרציתם, מומלץ כמה שיותר.
    בדקו את המיקומים שלו בדירוג, את כמות הגולשים שמגיעים אליו ועוד.

מבט חוזר על המטרות – נסו לבדוק האם האתר עונה על היעדים שלכם, מה אתם מרוויחים ממנו וכיוצא בזה.
בשלב זה תוכלו להשתמש בשיטת ה NLP כדי לא לבקר את עצמכם יותר מדי.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!