קידום אתרים לעסקים קטנים

ניווט (ממש) מהיר
קידום אתרים מסייע לבעלי עסקים קטנים ליצור אתרים מהירים, חזקים וידידותיים למשתמש המדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש, מה שמסייע להביא יותר לקוחות פוטנציאליים לאתרים שלהם ובסופו של דבר מגדיל את שיעורי ההמרה. אם אתה בעל עסק קטן, עליך להשתמש ב- SEO כדי לבנות נוכחות חזקה באינטרנט ולעקוף את כל המתחרים שלך כדי להשיג לקוחות חדשים לעסק שלך ולהעלות אותו לשלב הבא. עדיין מתלבטים? להלן 5 יתרונות העיקריים של קידום אתרים לעסקים קטנים.
שלט ש ל עסק קטן

קידום אתרים יעזור למתג את העסק שלכם

ברגע שאנשים יתחילו לראות את שם העסק שלכם בדפים הראשונים של תוצאות החיפוש של גוגל – הם יהיו הרבה יותר מודעים לנוכחות שלכם.
בפעם הבאה שהם צריכים מוצר שאתם מוכרים או שירות שאתם מספקים, נחשו את מי הם יזכרו – אותכם!

משתמשים נוטים יותר לבחור במותג שגוגל (או כל מנוע חיפוש אחר בו הם משתמשים) מדרג גבוה יותר מאשר אחר שעשוי להיות טוב יותר או אפילו מוצלח יותר, אך פחות נוכח באינטרנט.
זה חשוב ביותר עבור עסקים קטנים מכיוון שאסטרטגיית קידום אתרים נכונה שכוללת כתיבת תוכן משובח, וקישורים מאתרים חזקים יכולה לעזור להם להגיע ליעדים מהר יותר.
זכרו, אפילו מיטב המוצרים זקוקים לשיווק נהדר בכדי שישימו לב אליהם. לכן אסטרטגיות שיווק דיגיטליות חשובות כל כך.

קידום אתרים יהפוך את האתר שלכם למהיר ונוח יותר

גוגל בין היתר מעריכים עד כמה האתרים ידידותיים למשתמש והם מתגמלים תוצאות חיוביות על ידי דירוג גבוה יותר לאותם אתרים.
לכן, על מנת לייעל את תוכן של האתר שלכם למנועי חיפוש, עליכם למעשה לשפר את חווית המשתמש. ככל שהאתר העסקי הקטן שלכם נוח יותר, כך גדל הסיכוי שאנשים יבקרו ויקנו את מה שאתם מוכרים.

קידום אתרים יעזור לעסק הקטן שלכם לנצח את התחרות

גם אם המתחרים החזקים שלכם הם שחקנים גדולים יותר בענף שלכם, אתם עדיין יכולים לנצח אותם ולמשוך יותר לקוחות לבקר בדפים שלכם. המפתח הוא באופטימיזציה.
כשאתם משקיעים בקידום אתרים, אתם עולים דרך הדירוגים ואם ייעול המותג שלכם נעשה נכון, אתם יכולים אפילו לעלות על הדירוג של אותם מתחרי ענק.
שיטות העבודה הטובות ביותר בנושא קידום אתרים יביאו אתכם למיקומים הטובים ביותר ויהפכו את העסק הקטן שלכם לבחירה הראשונה עבור קהל היעד שלכם.

שיעורי המרה טובים יותר

אתרים המותאמים למנועי חיפוש נטענים מהר יותר, וקל יותר לגלוש בהם. כמו כן, הם תואמים למכשירים ניידים וטאבלטים, כלומר אתר העסק יהיה זמין לקונים הפוטנציאליים שלך בכל מכשיר בו הם משתמשים.
לכן אתרים כאלה נוטים יותר למשוך את תשומת ליבם של המבקרים ולהפוך אותם ללקוחות הקבועים שלכם.
כאשר הם יכולים לנווט בקלות באתר האינטרנט שלכם ולמצוא את כל מה שהם מחפשים, הם ירצו גם להירשם כמנויים.
אם אנשים מעוניינים במה שאתם מציעים, הם יבקרו באתר שלכם וזה יוצר יותר תנועה אורגנית, מה שמגביר משמעותית את הסיכוי שיהיו יותר המרות. ואחרי שהתנועה מגיעה לאתר מומלצץ לבצע תהליך לשיפור יחס ההמרה באתר – CRO – Convertion Rate Optimization  שזהו תהליך ארוך ומועיל מאוד!

קידום אתרים יכול לעזור לעסק שלכם למצוא לקוחות חדשים

הידעתם שעסקים קטנים בעלי אתר צומחים מהר יותר פי שניים מאשר אצל אלו שאינם נוכחים ברשת? לא משנה באיזה סוג של תעשייה אתם נמצאים, עליכם לדעת שהקונים שלכם מחוברים בכל רגע לדיגיטל.
המטרה העיקרית של השיווק היא להשיג לכם כמה לקוחות חדשים. קידום אתרים אורגני SEO עושה את אותו הדבר אך משתמש בשיטות ואסטרטגיות שונות.
זה יעזור לכם להגיע לדירוג טוב יותר שמשמעותו ביקורים ממוקדים יותר וכתוצאה מכך – יותר לקוחות!

השורה תחתונה

אין ספק שמאמצי ה- SEO שלכם לא יניבו תמורה מיידית כיוון שמדובר בתהליך ארוך, אבל – זה משתלם מאוד.
המטרה שלכם היא שהעסק שלכם ייקח את אחד המיקומים הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש ויישאר שם מספיק זמן כדי להעלות את המודעות למותג ולשפר את ההמרות.
כמובן שתצטרכו לשמור על קידום אתרים כדי להישאר על המסלול, אך ההשקעה היא הרבה פחות משמעותית מתשלום עבור מודעות.
כפי שאתם יכולים לראות, היתרונות של קידום אתרים לעסקים קטנים יכולים להיות עצומים.
כשאתם מבצע אופטימיזציה לאתר שלכם, אתם למעשה הופכים אותו לנוח יותר עבור הלקוחות העתידיים שלכם – וגוגל יתגמלו אותכם בהתאם.

ממליצה להמשיך ולקרוא על:  עושים שלום בין SEO & PPC (קידום אורגני וממומן) – על היתרונות בשת"פ של הצוותים

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!