קניית קישורים (לינקים) לקידום אתרים אורגני

אנו מספקים קישורים בלעדיים, איכותיים מאתרים סמכותיים בנישות ספציפיות – לא סתם אתרים, אלא כאלה שרלוונטיים לתחום שלך.

על מנת שהבוטים של מנועי החיפוש יפרשו נכון את הקישורים כהבעת אמון  באתר שלך, וישפרו את את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש.

רק 
קישורים
מאתרים
איכותיים!

נכון, עוד אין לנו מאגר ענק. אבל כל אתר הוא בונבוניירה בתחומו. השקענו בו תוכן איכותי , בנינו לו קישורים מעולים. והוא מקבל טראפיק אורגני איכותי. ורק לאחר שהוא מגיע למקום הראוי, אנחנו מציעים ממנו קישורים. 

אז איזה אתרים בלעדיים יש לנו להציע לכם לרכישת קישורים ?

פורטל הורים נט לקישורים פורטל הורים נט לקישורים - שיקוף ציונים מתוך AHREFS
איגל רפואה סינית - אתר לקניית קישורים קישורים מאתר רפואה סינית IGL - שיקוף נתונים
קישורים מאתר עולם הזכוכית קישורים מאתר עולם הזכוכית - שיקוף נתונים
קישורים מאתר מגזין הדיגיטל beseg - שיקוף נתונים
קישורים מאתר מטרופולין קישורים מאתר מטרופולין (1)
קישורים מאתר ergonomic4u. קישורים מאתר ergonomic4u. מתוך AHREFS - שיקוף נתונים

מחפשים קישורים איכותיים במחיר מעולה?

השאירו פרטים בטופס ואשלח לכם מחירון בנישה הרלוונטית לכם.

*לחץ Ctrl לבחירה מרובה

מחפשים מסה של קישורים בעוד תחומים?

עד שהאתרים שבקידום כרגע יעלו לקטלוג שלנו – הזמינו מהטובים ביותר 

(ששש…אל תגלו אבל,  גם אני מזמינה מהם לא מעט) 

אל תחכו ותזמינו מעשהאל דרייר >>  דיגיפארם

ואם בזול באמצעות בינה מלאכותית >> Lazy SEO

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!

מדריך מקיף לבניית קישורים איכותיים לקידום אתרים

כל מומחה SEO יסביר לכם שללא קישורים חיצוניים המפנים לאתר שלכם, יהיה לכם מאוד קשה להגיע לדירוג גבוה בגוגל. אם להיות כנים, ישנם תחומים שזה כמעט בלתי אפשרי להגיע למקומות גבוהים בגוגל ללא קישורים.

אז בואו רגע נסביר מה זה בכלל קישורים לקידום אתרים ואיך משיגים קישורים איכותיים?

מה זה בכלל קישורים ומה זה אומר בניית פרופיל קישורים?

קישורים הינה בעצם פעולה בה אתר כלשהו מפנה את הגולשים לאתר שלכם באמצעות אנקור.

אנקור היא בעצם מילת המפתח דרכה מפנים לאתר שלכם. לדוגמא, אם אנחנו עוסקים כאן בבנית קישורים, דמיינו לעצמו שצמד המילים "בניית קישורים" הם לינק אשר מפנה לאתר המעמיק את ההסבר או מציע שירות רלוונטי בתחום.

שימו לב, קיימים גם קישורים פנימיים, אבל במקרה הזה מדובר על קישורים המפנים לעמודים שונים בתוך האתר שלכם, לדוגמא כאשר אתם קוראים ערך בויקיפדיה וכחלק מההסבר יש מונחים חדשים המפנים לדף המפרט עליהם.

איך קישורים משפיעים על קידום האתר שלנו?

קישורים איכותיים הם חלק משמעותי בעבודת קידום אתרים, יש שמועות כי פרופיל הקישורים שלכם מהווה כ-30% מהדירוג שלכם בגוגל.

תחשבו על זה ככה, גוגל סורק מיליוני אתרים ברחבי העולם, מאנדקס אותם ואמור לשייך אותם למילות מפתח שמופיעות בשאילתת החיפוש, תוך מתן דגש על כוונת המשתמש.
אבל, בסופו ששל דבר ישנם המון אתרים אשר יכולים לענות על החיפוש, אז גוגל חייב שיהיו לו כמה וכמה מדדי איכות, אחד ממדדי האיכות זה קישורים. גוגל בעצם מסיק שעצם זה שאתרים שונים מפנים לאתר שלכם, זה אומר שאתם אותוריטה בתחום שלכם ויש לכם ידע ויכולת להסביר לגולשים באופו מעמיק יותר על הנושא.

איך משיגים קישורים?

אז בניית פרופיל קישורים מתחיל קודם כל מהמטרה שלכם. פרופיל הקישורים צריך להיות מבוסס על אסטרטגיה כלשהי ובעצם בכל חודש עליכם להתמקד במונח ספציפי או כמה מונחים ולרכז את המאמצים שלכם לשם.

אחרי שבניתם אסטרטגיה ואתם מבינים לגמרי מה הצרכים שלכם, הגיע הזמן לפעול.

אז איך משיגים קישורים?

1. ברטר

שיטת הברטר היא שיטה שעובדת נפלא בין בעלי אתרים שונים. בסופו של דבר לכל בעל אתר יש אינטרס והוא להיות מקודם טוב יותר בגוגל. אם יש לכם קולגות מהתחום שהייתם רוצים לעשות איתם שיתוף פעולה, זה לגמרי יכול להיות פתרון מעולה.

2. תוכן איכותי

במידה ותמלאו את האתר שלכם בתוכן איכותי ומקצועי שנותן ערך מוסף לגולשים, יש יותר סיכוי שתקבלו הפניות אותנטיות לאתר שלכם. אבל אם להיות כנים, הסיכוי לכך לא גבוה. בעלי אתרים הבינו שהם יכולים ליהנות מתשלום על קישורים ולכן, כבר לא נהוג להפנות לאתרים אחרים ללא ברטר או תשלום.

3. קניית קישורים

אם אתם מומחי SEO או בעלי אתרים, בטח לא פעם הציעו לכם רכישת לינקים כחבילה, או כלינקים בודדים על מנת לשפר את הקידום האורגני שלכם. אין ספק שקישורים לקידום אתרים צריכים להיות איכותיים וקשורים לתחומכם ורכישת לינקים יכולה להיות דרך מעולה להשיג אותם.

האם מותר בכלל לקנות קישורים?

אם נלך למדריכים של גוגל בכל הנוגע לקישורים, ככל הנראה תתקלו באיומים ואיסורים, אבל מבחן המציאות מספר לנו דברים אחרים. תראו, מצד אחד גוגל אוסר לקנות קישורים ומאיים ב"ענישה" באמצעות דירוג עבור מי שיעבור על החוקים של גוגל.

אבל, מהצד השני, גוגל "מכריח" את בעלי האתרים להשיג קישורים כי בלעדיהם הם לא יצליחו לשפר את הדירוג, כך שמדובר על סוג של "מלכוד" אבל לא ממש.

אם תעשו את זה בצורה יעילה ומתוכננת, לצד זה שתשלבו קישורים איכותיים עם דירוג גבוה, באמצעות שירות בניית קישורים אמין ואיכותי, לא תהיה כל בעיה וגוגל לא יזהה שרכשתם קישורים.

סוגי אתרים

בניית פרופיל קישורים צריכה להיות נכונה ומדויקת עבורכם. חשוב שתשלבו קישורים מסוגי אתרים שונים על מנת לבנות פרופיל קישורים יעיל ואיכותי:

אתרי נישהאתרים העוסקים בתחום שלכם.(ממליצה!)
אתרי חדשותאתרי חדשות המפנים אליכם – בדרך כלל יוסיפו תגית של תוכן שיווקי. 
אתרי לווין (תמיכה)אתרים התומכים באתרים גדולים אחרים.
אתרי ספאםאתרים שאתם חייבים להיזהר מהם.

איך מוודאים שהקישורים איכותיים?

החלטתם שאתם רוצים לקנות חבילת קישורים? נהדר! אבל לפני כן, חשוב שתוודאו שהאתרים המפני אליכם בחבילת הקישורים הם אתרים איכותיים שישפרו לכם את הדירוג ולא יעשו את ההפך.

אז איך בודקים את איכות האתרים?

1. מראה עיניים
קודם כל תיכנסו לאתר ותראו מה אתם חושבים. קל מאוד לזהות אתרי ספאם ולהבין שיש לנו עסק עם אתר קיקיוני. לכן, חשוב שתכנסו לאתר, תגללו קצת ותראו אם הוא מזמין.

2. מדד ה-DR
מדד ה-DR = Domain Rating הוא מדד המאפשר לנו להבין עד כמה הדומיין הזה איכותי. את המדד הזה אפשר לבחון באמצעות תוכנות שונות כמו Aherfs או תוכנות מובילות אחרות בשוק. באמצעות ה-DR תוכלו להבין האם נכנסים גולשים לאתר ומה איכותו.

3. מדד ה-DA
מדד ה-DA = Domain Authority הוא מדד המאפשר לנו להבין עד כמה האתר שבחרנו סמכותי בעיני גוגל. ככל שהאתר המפנה אליכם יהיה סמכותי יותר, ככה התוצאות יהיו טובות יותר והדירוג ישתפר יותר.

4. טראפיק
כמה גולשים בממוצע יש בחודש באתר. נכון שכל הציונים הם נחמדים והכל – בפועל אם האתר שממנו מתקבל הקישור מקבל תנועה מאלפי גולשים בחודש שפוקדים אותו, הסיכוי שמישהו יילחץ על הקישור לאתר שלכם רק עולה! לכן זהו מדד חשוב מאוד.

5. נישה
אז אחרי כל הציונים וטראפיק ומראה, אני חושבת שזה אחד הפרמטרים הכי טובים שיש, כל עוד האתר שממנו מתקבל הקישור תקין, עם ציון טוב (גם אם הוא לא הכי גבוה) כוונת המשתמש של הגולשים באתר הזה היא ברורה- ואם הנישה קרובה לשלכם , אז הקישור הוא פצצה!

לדוגמא, אני אעדיף קישור לחנות למוצרי תינוקות מאתרים שמוכרים צעצועים, פורטלים להורים, נושאי הריון ולידה וכו' … על פני קישור לחנות למוצרי תינוקות מאתר שהנושא שלו הוא מוצרים לגיל השלישי.
גם אם הציון שלו יהיה גבוה יותר וגם אם כמות הטארפיק תהיה גדולה יותר – פשוט כי אין קשר בין נישה של מוצרים לגיל השלישי למוצרי תינוקות.

ממה להיזהר כשרוכשים קישורים?

שימו לב, יש המון המון שרלטנים בתחום הזה ולפעמים הזול עלול לעלות ביוקר. אם הציעו לכם חבילה של 100 קישורים ב-10 שקלים כדאי שתחשדו.

תקחו בחשבון שאתרים טובים להוציא מהם קישורים, הם אתרים שמקבלים השקעה בעצמם, בין אם זה ברמה הטכנית ואופטימיזציה שוטפת לאתר, בין אם זה באיכות התוכן וכמות התוכן המועלה אליו בשוטף , וגם באיכות הקישורים שמפנים אליו – וכל אלו שווים זמן וכסף שמושקע בו לכן גם מחיר הקישור יהיה בהתאם. קישורים חינם, שבאמת שווים משהו – זה נדיר.

כמו שאמרנו קודם, גוגל לא אוהב קניית קישורים לקידום אורגני  וגם לא רוצה שיעשו את זה, לכן החשיבות של איכות האתרים המפנים אל האתר שלכם חשובה ביותר.

שאלות ותשובות

אין תשובה אחת נכונה. DR זהו מדד נחמד אבל לא תמיד מספיק. יכול להיות אתר עם DR גבוה מכל מיני סיבות אבל בפועל האתר הוא לא משהו בלשון המעטה. ההמלצה שלי – תבדקו קודם שהאתר מתאים לנישה שלכם, שיש לו תנועה והוא נראה אתר מטופל. איזה קישורים הוא מקבל, ואם גם הטראפיק טוב אז אדרבה! לקניית קישורים >>

הטווחים נעים לרוב בין 80 שקלים לקישור ועד אלפי שקלים לקישור מאתרים חזקים במיוחד. בין 100 ל 400 שקלים לקישור זה הטווח של אתרים באיכות טובה מספיק בדרך כלל. אבל לא לשכוח לבדוק את האתר לפני שאתם רוכשים את הקישור.

באתרים שלי – אני מבטיחה,  שכל עוד האתרים שלי ובאוויר (ואין לי כוונה להפטר מהם בקרוב) הקישורים יישארו תמיד.

כן ! אנחנו דואגים למאמר של מינימום 500 מילים- ונתאים את הנושא לאנקור שתבקשו ולאופי האתר אליו יעלה המאמר.

אם תרצו תוכן איכותי יותר, בכתיבה אישית ובקשות מיוחדות,(מעבר לאנקור שתבחרו) – עלות הכתיבה תהיה 180 ש"ח  + מע"מ.

מה היה לנו

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!