15 טיפים לקמפיינים מוצלחים בפייסבוק

15 טיפים לקמפיינים מוצלחים בפייסבוק
ניווט (ממש) מהיר
הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. הרשת החברתית המוכרת ביותר היא כמובן פייסבוק שנכנסה אל חיינו כבר לפני למעלה מעשור. אנו נסביר לכם כיצד לבצע שיווק בפייסבוק עם קמפיינים מוצלחים שאף אחד לא יצליח להתעלם מהם.
בובות שוטרים על רקע פייסוק
  1.  בניית עמוד עסקי מקצועי

    תזכרו כי הגולשים שיסתכלו על המודעות השונות, יגיעו לעמוד העסקי שלכם. מהסיבה הזאת העמוד חייב להותיר עליהם רושם ראשוני חיובי. לפני שאתם יוצאים לדרך, תוודאו כי העמוד נראה כמו שצריך. רק כך תוכלו להוציא מהלימון שיש לכם ביד לימונדה.

  2.  השקיעו בעיצוב של כל פוסט

    שיווק ברשתות חברתיות מתבצע לרוב על ידי פוסטים שונים. על מנת שהפוסט יתפוס את העין, יהיה עליכם לדאוג לעיצוב מעניין.
    עיצוב שיגרום לפוסט להיות ייחודי בהשוואה לכל הפוסטים האחרים המפוזרים ברחבי הפיד. אם העיצוב לא יהיה מספיק מעניין, לא מעט גולשים ידלגו על המודעה שלכם.

  3.  החליטו עבור מי מיועד הקמפיין

    את הקמפיינים השונים תוכלו לנתב אל קהל יעד מסוים, בדיוק כמו שעושים במסגרת קידום אורגני. על מנת שתוכלו לנתב את הקמפיין אל הקהל המתאים, החליטו מי תרצו שיראה את המודעות השונות.
    ברגע שתנתבו את הקמפיין לאנשים הנכונים, ההצלחה תהיה ממש במרחק נגיעה מכם.

  4. תהיו תמיד עם היד על הדופק

    אל תיתנו להצלחה לחמוק לכם מבין האצבעות. חובה תמיד שתהיו עם היד על הדופק על מנת שהקמפיין יהיה מצליח ככל האפשר. גם במסגרת PPC בפייסבוק, תצטרכו לראות כי הקמפיין משיג את מטרותיו.
    אם הקמפיין לא יצליח כפי שציפיתם, חובה לבצע את השינויים בזמן אמת ולא לחכות.

  5.  תגייסו אנשי מקצוע מנוסים

    על מנת לבצע רימרקטינג מוצלח ברשתות החברתיות יהיה עליכם לגייס אנשי מקצוע. אנשי מקצוע שמגיעים עם קבלות, ויהיו מסוגלים לסייע לכם להצליח מעבר לציפיות.
    לבד יהיה לכם מאוד קשה להחזיק קמפיין מוצלח בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת. לעיתים ישנו צורך להעביר את השרביט לאנשים הנכונים.

  6. תעודדו את האנשים להגיב

    על מנת שתוכלו ליצור פוסט ויראלי יהיה עליכם לגרום לאינטראקציה עם הגולשים. ברגע שבפוסט מסוים לא יהיו תגובות, הוא יתקשה לנפץ את תקרת הזכוכית.
    שיווק בפייסבוק בצורה מוצלחת נמדד בין היתר במידת האינטראקציה. ככל שהיא תהיה גבוהה יותר, כך יהיה ניתן להכתיר את השיווק כמוצלח.

  7. תנסו לחשוב מחוץ לקופסא

    אולי זה נשמע מעט בנאלי, אך שיווק ברשתות חברתיות מחייב אתכם לחשוב מחוץ לקופסא. כאשר כולם חושבים אותו הדבר, התוצאות עשויות להיות מאוד דומות.
    ברגע שאתם תחשבו בצורה שהיא קצת שונה, תוכלו לייחד את עצמכם. הגולשים מצידם יאהבו מאוד לראות משהו שונה בנוף, זה ימשוך את תשומת הלב שלהם.

  8.  אל תסתירו תגובות שליליות

    אף אחד לא אוהב תגובות שליליות, בטח כאשר הן מופיעות בקמפיין שהשקעתם בו לא מעט. אך אין לכם ממה לחשוש, תגובות שליליות הן חלק בלתי נפרד מההצלחה.
    אל תסתירו אותן, וכמובן שאין לכם סיבה להתעלם מהן. תנסו ללמוד מהן לפעם הבאה שאתם עושים קמפיין חדש.

  9. התאימו את הקמפיין למובייל

    קחו בחשבון כי חלק לא נכבד מהאנשים שיראו את הקמפיין יעשו זאת דרך המובייל. כיום נהוג לבצע התאמות למובייל, אפילו אם מדובר על קידום אורגני.
    לכן תדאגו כי הקמפיין יהיה רלוונטי למובייל וגם לדסקטופ. כל אחד שיראה את הקמפיין אמור לראות אותו בצורה הכי נוחה שיש.

  10.  אין צורך לקנות לייקים

    זה אולי נשמע מאוד מפתה, אך מוטב כי תימנעו מלקנות לייקים מחברות כאלה או אחרות. בעת רימרקטינג ברשתות החברתיות תרצו להגיע אל הקהל הרלוונטי לכם.
    בעת קניית לייקים תורידו מהערך של הקמפיין, והוא יגיע אל אנשים שלא בהכרח רלוונטיים אליו. כך שלא משנה לאיזה כיוון תסתכלו – תצאו מופסדים.

  11. תעשו שיעורי בית מקמפיינים קודמים

    לא מדובר על הקמפיין הראשון שאתם מריצים ברשתות החברתיות? תנסו להכיר את כל הטעויות שהתרחשו בקמפיינים האחרים.
    בכל תהליך של קידום ממומן PPC ישנו צורך לנסות ללמוד מטעויות עבר. כך לא תחזרו בדיוק על אותן הטעויות גם בקמפיין הספציפי הזה.

  12.  השקיעו סכומים גדולים ככל האפשר

    בואו נודה על האמת, הכסף משחק תפקיד מרכזי בעת שיווק בפייסבוק. כך שאם לא תשקיעו סכומים גבוהים, הקמפיין שלכם עלול ליפול בין הכיסאות.
    אל תחסכו על הקמפיין, בטח אם יש לכם אפשרות להשקיע סכומים גבוהים. בסוף אתם תהיו אלה שתצאו המרוויחים הגדולים, כאשר הקמפיין יעשה את עבודתו.

  13. תנסו להיעזר בכלים של גוגל

    גוגל הפכה להיות לאחת מהשחקניות המובילות בעולם בכל מה שקשור לקמפיינים ברשתות החברתיות. אם תחברו את גוגל אנליטיקס לקמפיין שלכם תוכלו לקצור ממנו לא מעט פירות.
    תוכלו לדעת כי אתם מקבלים את הנתונים הנכונים בזמן אמת, כך תוכלו ללמוד מהם לא מעט. יש לכם אפשרות להפוך את הקמפיין הקרוב למוצלח במיוחד.

  14.  שימו לב לשעות של הקמפיין

    השליטה שלכם בקמפיין היא משמעותית במיוחד, ותוכלו לשלוט בו ללא דופי. מוטב כי תשימו לב לשעות ולימים שבהם הקמפיין אמור להיות מופעל.
    תשתדלו כי הוא יופעל רק בימים ובשעות הרלוונטיות לכם, כך לא תבזבזו זמן וכסף. בסוף השאיפה היא שהקמפיין יספק את קפיצת המדרגה הרצויה.

  15.  לעולם אל תחששו להיכשל

    כל האנשים הכי מוצלחים בעולם נכשלו יותר מפעם אחת, וגם לכם מותר להיכשל. אל תחששו מקמפיינים לא מוצלחים, כי זה עלול למנוע מכם את ההצלחה.
    כל קמפיין שנכשלתם בו יאפשר לכם ללמוד לא מעט לקראת הקמפיין הבא. בסוף תמצאו את עצמכם במצב שבו תוכלו לבצע שיווק ברשתות חברתיות בעיניים עצומות.

נמאס לכם לראות איך כולם מצליחים להריץ קמפיינים מוצלחים בפייסבוק? גם אתם יכולים! כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לעקוב אחרי הטיפים שהבאנו לכם כאן.
אם תיישמו את מרבית הטיפים, תראו איך פתאום הקמפיינים שלכם מתרוממים כלפי מעלה. אפילו תוכלו להגיע למצב שבו כל קמפיין שתעלו לאוויר יביא איתו הצלחה מסחררת.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה