החל מפבואר 2021 גוגל תשעה אתרי איקומרס שיציגו מחיר גבוה בקופה

ניווט (ממש) מהיר
רובנו מגיעים לאתרי אינטרנט דרך חיפוש בגוגל מה שנותן לה המון כוח בהקשר סדר הצגת האתרים ואפילו אילו אתרים היא בכלל מציגה. לאחרונה חל שינוי בהקשר אתרי איקומרס והם נמצאים בסכנה הרבה יותר גדולה מבחינת גוגל.
pink Ecommerce

אתרי איקומרס – אתרי חנות

חלק מהפעולות שהאינטרנט מציע לגולש הן דרך אתרי איקומרס, אתרי חנות, אשר בעצם מאפשרים לבעל עסק או לאדם פרטי למכור סחורה ושירותים דרך האינטרנט. זאת כולל אתרים המוכרים בגדים או כל פריט אחר, אך גם אתרים אשר מוכרים שירותים כדוגמת בעלי מקצוע. כל אלו מאוד נפוצים היום ובמיוחד בימי הקורונה, הובן כמה כוח יש להם וכמה הם אפילו יכולים לשפר את התנהלות העסק.

מה יכול להפריע לגוגל באתרי איקומרס?

כחלק מביצוע קידום אתרים לאתר שלכם, מנסים להביא את האתר להיום מדורג גבוה בתוצאות החיפוש, אך גם מוודאים שהוא יהיה כמה שיותר חוקי כך שגוגל לא תשעה או תוריד אותו בדירוג בגלל מעבר על החוקים. אתר אשר מציג מחיר מסוים במודעה שלו בגוגל כך שמפתה לקוחות להיכנס אך מחיר שונה ממנו בקופה, צפוי להשעיה מצד גוגל. כמובן שהמטרה כאן היא להגן על הגולש ובמקביל לא לפגום באמינות של גוגל.

מה צפוי לקרות לאתרים כאלו?

באם אתר יציג מחיר מסוים במודעה של גוגל או אפילו בכל שלב הרכישה ובקופה יציג מחיר אשר גבוה יותר (למעט מקרה של מבצעים והנחות), האתר צפוי לקבל אזהרה מגוגל אשר דורשת ממנו לתקן את ההפרה בתוך 4 שבועות, ובאם לא יעשה זאת הוא יושעה.

החל מפברואר 2021, אתרי YMYL, ובאופן כללי כל אתר אשר מאפשר קנייה של משהו, יבדקו על ידי גוגל באופן יותר מעמיק.
במידה וימצא פער בין המחיר אשר מוצג בשלב כל שהוא של הרכישה, לבין המחיר שמוצג לבסוף בקופה, גוגל צפויה להזהיר את האתר מה שידרוש ממנו לתקן זאת בזמן קצוב.
אם לא יעשה זאת, הודיעה גוגל כי תשעה את האתר לזמן מסוים.
קידום אתרים אורגני  חייב להתמקד לא רק בהבאת האתר למקום הראשון בחיפוש, אלא גם בווידוא מהימנות האתר מול הלקוח אך גם מול גוגל.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!