אחסון אתרי וורדפרס – איזו חברת אחסון לבחור?

ניווט (ממש) מהיר
אחת הסוגיות המרכזיות שכל בעל אתר צריך לתת עליה את הדעת היא בחירה של שירות האחסון שבו יותקן וינוהל האתר. כדי שאתר אינטרנט יוכל לפעול באופן שוטף, ולספק את הפונקציונליות המבוקשת לקהל הגולשים שמגיעים אליו לביקור, פלטפורמת ניהול האתר צריכה להיות מותקנת על שרתים חזקים.
שרת אחסון

לאיכות השרתים האלו ישנה השפעה מכרעת על מגוון רחב של סוגיות: זמינות האתר למבקרים, בטיחות הגלישה אל האתר והשמירה על פרטיות הגולשים, חווית הגלישה באתר ומהירות טעינת עמודי האתר השונים, ערוצי התמיכה שבהם יכול בעל האתר לקבל סיוע בעת הצורך, שירות גיבויים להבטחת הפעילות התקינה של האתר גם במקרה של תקלה ואובדן מידע, המחיר שנדרש בעל האתר לשלם על שירותי האחסון, הקיבולת שבה תומך שירות האחסון ועוד…

בפוסט הזה, אנסה לסקור 4 חברות אחסון שלדעתי מספקות את התמורה האיכותית ביותר, שתיים מהן מיועדות לקהל הישראלי ושתיים מהן פועלות מחוץ לארץ ומיועדות לקהל היושב בחו"ל.
אציין כאן מראש: בכל שירות אחסון אתרים תקלות מתרחשות מעת לעת, ובכל שירות אחסון כזה תוכלו למצוא לקוחות פחות מרוצים.
הדגש שלי בפוסט הזה הוא ביצוע סקירה כללית יותר, לצורך השוואה בין ההצעות שמספקות בהקשר הזה החברות השונות. בואו נתחיל.

שירות האחסון של יופרס

יופרס היא חברה ישראלית המספקת שירותי אחסון לצורך ניהול שוטף של אתרי אינטרנט. לא מעט בעלי אתרים בוחרים בה, בין היתר, בגלל השירות המצוין שהיא מספקת באמצעות ערוצים שונים. רמת הזמינות של החברה בערוצי הצ'אט וההודעות שניתן להשאיר באתר היא מרשימה למדי.

ליופרס יש פאנל ניהול ייחודי שפיתחה החברה, ומאפשר, באמצעות ממשק נוח ומאוד נעים, לבצע שורה של פעולות לתפעול ותחזוקה של האתר. פאנל הניהול מאפשר לבעל האתר לקבל חיווים שונים לגבי מצב האתר, ולבצע התקנה של וורדפרס במספר קליקים בודדים.

בכל הקשור למהירות הטעינה של עמודי האתר, יופרס נחשבת לאחת החברות הישראליות המובילות בתחום. בשנים האחרונות השקיעה החברה לא מעט בשיפור טכנולוגיית האחסון שלה, וכעת בעלי אתרים שעושים שימוש בשירות נהנים מאיכות מקבימלית בהקשר הזה של מהירות הטעינה עבור עמודי האתר השונים.

בכל הקשור לאבטחה – יופרס פורסת מספק מנגנונים שמאפשרים לבעלי אתרים להתמודד מול איומים שונים.
יופרס תספק לכם תעודת SSL שתאפשר לכם לשמור על התעבורה אל האתר וממנו מוצפנת, תאפשר לכם כבעלי אתרים להיכנס למצב התגוננות, שיאפשר לכם למנוע כניסה של מבקרים מחוץ לישראל אל האתר, למשל בעת התקפת DDOS, תטמיע עבורכם הפניה אוטומטית של עמודי אתר אל כתובת https מאובטחת עם התקנת התעודה, תנגיש לכם שירותי Firewall לסינון התעבורה אל האתר, לקבל דוח שינויי קבצים, שיסייע לכם לתחקר תקלה או פריצה לאתר, ולאתר פלאגינים ותוספים שאינם מעודכנים בטלאי האבטחה העדכניים ביותר.

חשוב, במקרה הזה, להזכיר, שיופרס הייתה נתונה בשנה האחרונה למתקפה מתוחכמת של האקרים, ולקח לה מספר ימים להתאושש ממנה.
בתקופה הזאת, היו לא מעט בעלי אתרים מתוסכלים שלא היו מרוצים מן השירות שסיפקה החברה באותם ימים מתוחים.
יופרס, מבחינתה, ניסתה להרגיע את השטח ופרסמה הודעה שהיא עובדת על תיקון הבעיה. בסופו של דבר, לאחר מספר ימים, חזר השירות של יופרס לפעול בצורה תקינה.

בנוגע לגיבויים, יופרס תאפשר לכם ליהנות משירות גיבויים אוטומטי, שיאפשר לכם לחזור עד 30 ימים לאחור, במקרה שגיליתם תקלה, או שיבוש מידע באתר.יופרס גם תאפשר לכם להעביר את האתר שלכם שמותקן על שירות אחסון אחר ביתר קלות, לבחור באחסון שבו תקבלו הפרדה בסאבנטים של אתרים שונים (מיועד בעיקר למי שמעוניין לבנות אתרי תמיכה עם חשיפה מינימלית של הקשר ביניהם לבוטים השונים ברשת), וכן ליהנות משירות cdn שיאפשר לכם להנגיש לגולשים שונים ברחבי העולם את העותק העדכני והמעודכן הקרוב ביותר לאיזור הגאוגרפי ממנו הם פועלים.

בכל הקשור למחיר – יופרס לא נחשבים זולים בכלל. אם מה שחשוב לכם הוא שימוש בשירות אחסון אתרים זול, יופרס ככל הנראה לא תהיה הבחירה הראשונה שלכם.
חבילת אחסון בסיסית מתחילה ממחיר של 15$ בחודש.

היתרון המרכזי, כפי שאני רואה אותו, בשירות יופרס, הוא הזמינות של החברה לפניות בערוצים שונים.

לחצו כאן לקבלת הנחה של 5% ביופרס ומלאו את קוד הקופון UP05FMLIO

 

שירות האחסון של My Host

My Host הוא שירות אחסון אתרים ישראלי איכותי וזול ביחס למתחרים הישראליים שלו.

השימוש My Host יאפשר לכם כבעלי אתרים ליהנות ממגון שירותים, ומשירות לקוחות מצוין: יצירת אתר אינטרנט מהיר תוך שימוש ב litespeed, שירותי אבטחה שיספקו לכם הגנה מפני מתקפות DDOS, בחירת גרסת ה PHP אשר תותקן על השרת ומעבר בקליק לגרסאות קודמות בצורה חלקה, תעודת SSL בחינם וכן שירות דוא"ל, גיבוי יומי וחודשי שיאפשר לאתר שלכם להתאושש במקרה של תקלה, וכל זאת תוך שימוש בפאנל המוכר והאהוב cpanel.

גם שירות האחסון מבית My Host יאפשר לכם להתקין אתר במספר לחיצות כפתור, ובלי הצורך בידע טכנולוגי נרחב.

מחיר שירות אחסון אתר וורדפרס מתחיל ב My Host מ 19 ש"ח לחודש – נמוך באופן משמעותי מן האלטרנטיבה שהוצגה כאן קודם לכן.

היתרון המרכזי, כפי שאני רואה אותו, בשירות My Host הוא השירות האדיב והמצוין לצד המחיר המשתלם. אם אתם מנהלים מספר אתרים במקביל לצרכים שונים ולאורך זמן, המחיר בהחלט משחק כאן תפקיד חשוב.

עד כאן לחברות האחסון המומלצות, לדעתי בישראל. להלן שתי חברות אחסון המומלצות לאתרים שקהל היעד שלהם בחו"ל.

לאחסון My Host

 

שירות האחסון של Cloudways

קלאודוויז הוא שירות אחסון ענן או אחסון VPS, שצבר פופולריות רבה בשנים האחרונות. באמצעות שירות הריסלר הזה הזה תוכלו לבחור מבין מגוון של ספקי ענן, ולהתאים את שירות האחסון שאתם מקבלים לצרכים שלכם. קלאודוויז לא מאפשרת לכם כחלק מחבילת השירות לייצר דוא"ל עם כתובת הדומיין שלכם, אולם באמצעות תוספים חיצוניים תוכלו להסדיר את הנושא הזה יחסית בקלות.

מבחינת נוחות השימוש, קלאודוייז מדהימה: תוכלו להתקין אתר וורדפרס בלחיצת כפתור, בלי להסתבך עם הגדרות שונות ותוך חיסכון עצום בזמן. כמו כן, תוכלו לייצר משתמשים שונים שיאפשרו לכם למדר את ההרשאות בניהול האתר, ולהפריד בין התפעול השוטף של האתר, ובין העיצוב והתוכן שלו.

מבחינת ביצועים – אלו יהיו טובים כמו הבחירה שלכם בספק הענן. אם תבחרו אותו בתבונה, תוכלו ליהנות מביצועים מדהימים ומשיפור ניכר בזמני הטעינה של עמודי האתר.

המחירים בקלאודוויס משתנים, כמובן, בהתאם לספק שיעניק לכם את שירותי האחסון בפועל.
ישנם ספקים שיגבו מכם 10$ בחודש וכאלו שיגבו גם יותר מ 80$ בחודש. עם זאת, הניסיון מלמד שבמחיר זול יחסית תוכלו לייצר לעצמכם פתרון סופר איכותי, מהיר ויציב.
חשוב לדעת שבקלאודייוז תוכלו לבחור את תקופת החיוב שלכם, ולשלם על חודש אחסון או על ימי אחסון בודדים.

היבט חשוב נוסף שכדאי לדעת על קלאודוויז הוא השירות המדהים שלהם. בקלאודוויס תקבלו שירות 24/7 במשך כל השנה. חשוב יהיה לדעת שפתיחת טיקטים אפשרית רק למי שמנוי על השירות ומשלם בפועל.

היתרון המרכזי בעיני של קלאודוויז הוא היכולת לבחור בפועל מבין שורה ארוכה של ספקי ענן, ולבצע השוואה מהירה ואיכותית בין האפשרויות השונות.

The Ultimate Managed Hosting Platform

שירות האחסון של SiteGround

שירות האחסון של siteGround נחשב ובצדק לאחד משירותי האחסון האיכותיים שישנם, בטח ובטח בתמורה למחיר. עבור תשלום שמתחיל מ 7$ בחודש, תוכלו להינות מאוסף של פונקציות מתקדמות שתספק לכם חברת האחסון הזאת.

לצד התקנה מהירה בקליק של שרת וורדפרס, תספק לכם SiteGround גם שירותי אימייל בחינם, תעודת SSL לאתר, גיבוי יומי, וכן שירות cdn שיאפשר לכם להאיץ את מהירות הטעינה של עמודי האתר בהתאם למדינה ממנה מגיע הגולש.

שירות האחסון של SiteGround יאפשר לכם גם ליהנות משירות בסיסי נתונים ללא הגבלה, ומתמיכה בצ'אט 24/7 לצד פתיחת טיקטים לטיפול אסינכרוני בעת תקלה.

היתרון המרכזי לדעתי שבשימוש בשירות של SiteGround הוא המחיר הנוח יחסית, והזמינות של החברה לפתרון בעיות ולשאלות.

 

 

המלצת הבית

אתחיל בזה, שכל שירותי האחסון שהצגתי כאן נחשבים לשירותי אחסון איכותיים ויש להם יתרונות רבים. אבל, אם היו מאלצים אותי לבחור בשירות האחסון האיכותי ביותר, שאיתו אני נהנית לעבוד באופן שוטף, הייתי מחלקת את התשובה לשניים:

בכל הקשור אחסון אתרים ישראליים, הבחירה שלי היא ב My Host, בגלל האנשים, התמיכה, המחיר והפתרון האיכותי בהחלט.
לגבי אתרים בחו"ל, ההעדפה שלי היא בחירה בשירות של קלאודוויז, שמבטיחה לכם בכל זמן נתון, שאתם עושים בחירה נכונה, ומצליחים להשוות בין מספר הצעות דומות.
נכון, לשימוש בריסלר ישנה עלות, וסביר להניח שאם מאמץ ומשאבים שתקיעו, תוכלו למצוא ספק אחסון ולעבוד מולו שירות, אך בעלות תועלת, אין ספק שהפתרון שמציעה קלאוודוויז במקרה הזה הוא פתרון איכותי ונוח.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!