חנות למובייל קריטית להצלחה
יש לא מעט פרמטרים שתצטרכו לדאוג להם כדי לקדם אתרי איקומרס. אך רספונסיביות היא ללא ספק מהפרמטרים הכי חשובים שיש.
אתר רספונסיבי הוא אתר שמצליח להתאים את עצמו לכל סוגי המסכים. כל לקוח שנכנס לאתר יקבל את חווית הרכישה הכי טובה והכי נוחה שיש.
הנתונים מספרים כי למעלה מ-70% מהגולשים יגיעו לאתר דרך המובייל. לכן ישנה חובה לדאוג לחוויית רכישה טובה וידידותית.
אתר איקומרס חייב לעלות במהירות
אף אחד לא ירצה להמתין שניות ארוכות עד שהחנות הוירטואלית תעלה. המעבר בין העמודים השונים עשוי להיות מתסכל, ויש כאלה שמתייאשים עוד לפני הרכישה.
מהירות טעינת אתר היא קריטית לקידום מוצלח. גוגל מצידה תעדיף לקדם אתרים שנטענים במהירות, כאלה שלא יתסכלו את הגולשים. לכן אם ישנה בעיית מהירות באתר, חובה עליכם לדאוג לטפל בה.
אתרי איקומרס מלאים במוצרים, ולכן ישנה סבירות גבוהה שהם יהיו איטיים יותר.
השקיעו באבטחת האתר
אין אפשרות לדבר על קידום אתרי איקומרס מבלי לדבר על החשיבות של אבטחת אתר. ברוב החנויות קיימות אפשרויות סליקה, ולכן האבטחה היא פרמטר שהוא בגדר חובה.
ככל שהחנות תהיה יותר מאובטחת, כך היא תקבל עדיפות בקידום במנועי החיפוש. אבטחה זה פרמטר קריטי כאשר מסתכלים על קידום אתרים.
כל חנות שרוצה להתקדם במנועי החיפוש חייבת לדעת כי היא מאפשרת לכל גולש את כל הסיבות להיות רגוע. לכן תמיד תוודאו כי אבטחת אתר איקומפרס נמצאת במיטבה.
תגיות OG הבסיס לקידום מוצלח
לא מעט בעלי חנויות וירטואליות שוברים את הראש – איך לקדם את החנות במנועי החיפוש. כל מי שרוצה להצליח לקדם את האתר, חייב להכיר לעומק את הנושא של תגיות OG.
את התגיות הללו משתילים בתוך העמודים השונים, על מנת שתוכלו להתקדם במילות המפתח הרצויות. ככל שתבחרו תגיות OG רלוונטיות, כך תמצאו את האתר מתקדם במנועי החיפוש.
אם לא תשלבו את התגיות הללו בדפי המוצר תתקשו מאוד להתקדם בתוצאות השונות.
התוכן הוא המלך – גם באתרי איקומרס
אולי בהתחלה הרמת גבה כאשר קראתם את הכותרת. אך גם באתרי איקומרס ישנה חשיבות לתוכן שנכנס לאתר.
תשתדלו להכניס כמה שיותר תוכן, למרות שאין הרבה מקום. תוכלו לנצל את התיאורים של המוצרים על מנת להכניס תוכן שיכול לקדם את האתר.
ישנה אפשרות לפתוח גם בלוג באתר שגם באמצעותו תוכלו להכניס תוכן. כל מאמר איכותי שתכניסו לאתר איקומרס עשוי לסייע בקידום העתידי.
אל תוותרו על האפשרות הזאת, גם באתרים של חנויות וירטואליות.
אל תשכחו להוסיף תמונות
אחת מהמשימות הכי קשות של חנויות וירטואליות הינה לגרות את הלקוחות. כאשר לקוח נכנס לחנות פרונטלית הוא יכול לראות את המוצרים באופן מוחשי.
באתרי איקומרס באמצעות תמונות תוכלו ליצור את ההמחשה שכל כך חסרה. התמונות אמורות בין היתר גם לסייע לכם לקדם את האתר, קידום אתרים נשען גם על תמונות באתרים השונים.
תסתכלו כי יש תמונה אחת לפחות בכל עמוד שיש בה טקסט חלופי (תג ALT).
תאפשרו ללקוחות לכתוב המלצות
כמעט בכל החנויות הוירטואליות תוכלו למצוא המלצות של לקוחות. לקוחות שביצעו מכם רכישה ורוצים לספר על השירות או על המוצרים.
כל ההמלצות הללו גם הן עשויות במידה מסוימת להשפיע על הקידום האורגני של האתר. ראשית ההמלצות האלה ידרבנו את הלקוחות האחרים לבצע רכישה, כך שאתם תרוויחו.
גוגל מצידה תראה כי האתר מומלץ על ידי לא מעט לקוחות, ולכן היא תעדיף לקדם אותו. לקדם אותו בהשוואה אל אתרי איקומרס אחרים שבהם אין המלצות של לקוחות.
קידום אתרי איקומרס זוהי אומנם לא משימה קלה, אך היא בהחלט אפשרית. הבאנו לכם כאן כמה עצות חשובות שיכולות לסייע לכם לקדם את החנות.
אם תימנעו מטעויות, תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מצליחים בענק. החנות הקטנה שלכם תוכל להפוך להיות חנות שנכנסים אליה בכל יום מאות קונים פוטנציאליים.