קידום אתרים לעורכי דין

ניווט (ממש) מהיר
בין אם עושים קידום אורגני ובין אם קידום ממומן, מומלץ לעורכי דין לקדם את האתר שלהם באמצעות מקדם אתרים מקצועי. קידום אתרים לעורכי דין, מה מיוחד בזה ומה חשוב לדעת לפני שמתחילים ?
קידום אתרים לעורכי דין מצחיקים

כיצד מבצעים קידום אורגני לאתרים של עורכי דין?

כאשר עושים קידום אתרים לעורכי דין מקדם אתרים מקצועי צריך להגיע לתוצאות שישפיעו לטובה על העסק על מנת שיהיו לו יותר לקוחות ושיווק יותר איכותי.
בכל יום נכנסים אלפי אנשים למנוע החיפוש של גוגל, מקלידים מילות חיפוש על פי הצרכים שלהם ומגיעים לאתרים שמספקים את מבוקשם.
בדרך כלל הם נעזרים במידע המופיע בעמוד החיפוש הראשון של גוגל ולא ממשיכים לדפדף בעמודים הבאים.
כחלק מקידום אתרים משפרים ללקוחות את החיפוש במנוע של גוגל על ידי אופטימיזציה. SEO הוא המונח המקצועי לכך.
בצורה כזו יותר אנשים נכנסים לאתרים של עורכי הדין שמופיעים בעמוד הראשי של גוגל. אך לא די בכך. יש למצוא את מילות המפתח הנכונות והיעילות ביותר ולשם כך מבצעים גם מחקר מתחרים.

בנוסף, מילות המפתח צריכות להיות בעלות נפח חיפושים גבוה על מנת לייצר תנועה לאתרים.
למשל, ביטויי זנב ארוך המורכבים משתי מילים ממוקדים יותר ובעלי נפח גבוה. גם כשמדובר בכתיבת תכנים לצורך בניית אתר יש לבצע מחקר קישורים, מילים וביטויים שיהיו חופפים לביטויי החיפוש בגוגל.
זאת בשל העובדה שהאלגוריתם של גוגל חושף את האתר בעמוד הראשון אם הוא מתאים לשאילתות של המחפשים.

עורך דין , רוצה תוצאות כמו של הלקוח בדוגמה מטה?

פשוט תשאיר פנייה בטופס ונתחיל לעבוד ולייצר הצלחה.

שיפור במיקומים בפרוייקט קידום אתרים לעורך דין
דוגמא לשיפור במיקומים בפרויקט קידום אתר של עורך דין

 

קידום ממומן לאתרים של עורכי דין

מאחר שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר באינטרנט הוא מבצע ניתוחים על הגולשים ומתאים להם בעת הגלישה את המודעות המתאימות למילות החיפוש שהקלידו במנוע החיפוש.
כלומר, כאשר מדובר על עורך דין לדיני עבודה אותו חיפשו הגולשים בגוגל, בעת הגלישה השוטפת שלהם יצוצו מודעות המקשרות לאתר של עורך הדין הספציפי באמצעות הקלקה עליהן.
זהו למעשה קידום ממומן שיכול להיעשות כקידום נרחב או להתמקד גיאוגרפית באזור של העסק. זאת אומרת שמי שמחפש עורך דין לדיני עבודה והעסק שלו בקרית שמונה, יכול לעשות קידום לוקאלי לאזור שלו באמצעות המודעות. המיקוד הלוקאלי מסייע למעשה לבחור לקוחות מהאזור ממנו עובדים ולא מכל הארץ. כמו כן, קידום ממומן יכול להתבצע גם דרך הרשתות החברתיות.

קידום עורכי דין ברשתות החברתיות

שיווק ברשתות חברתיות הפך כבר ממזמן לטכניקה אפקטיבית. כיום הכל חי ונושם דרך האינסטגרם, הפייסבוק , הטיקטוק וכד'.
אנשים מעלים פוסטים, סרטונים, תמונות, מגיבים, עושים לייקים, משתפים ויוצרים אחד עם השני אינטראקציה. ישנה תחרות בעיקר בין הצעירים על מספר העוקבים ובצדק.
ככל שיש יותר עוקבים לעסק מסוים שמייצרים איתו אינטראקציה, כך הוא חשוף יותר למשתמשים נוספים. זו הסיבה שעסקים רבים משלמים לאושיות רשת ולידוענים כדי שיפרסמו להם את המוצרים או השירותים שהם מוכרים. בקידום אתרים ממומן ניתן לשווק עורכי דין באמצעות קמפיין פרסום ייחודי ומקורי על מנת שלא יהיה דומה למתחרים על ידי מודעות אטרקטיביות, כתיבת תכנים רלוונטיים, יצירתיות והתאמה אישית לצרכי העסק. מדובר על פרסום ויזואלי שמכוון בדיוק לקהל היעד מבחינת גיל, מגדר ופילוח הגולשים.

מה עדיף לעורכי דין – קידום אורגני או קידום ממומן?

אנשים שמחפשים אתרים של עורכי דין בדרך כלל עושים זאת באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.
החיפוש מתמקד בתחום שבו עוסק עורך הדין ואם האתר של עורך הדין נראה להם מקצועי ואמין הם פונים אליו טלפונית לפגישת ייעוץ או שמחפשים באתר שלו תשובות לשאלות הקשורות לצרכים שלהם.
למשל, זוג שרוצה להתגרש יקליק במנוע החיפוש עורך דין גירושין ויגיע לאתר הרצוי.
ישנם מקרים בהם הלקוחות עושים חיפוש מעמיק יותר שלוקח זמן ארוך יותר. הם נכנסים למודעות שצצו להם בתחום אותו הם מחפשים ומגיעים לאתר של עורך הדין.
אם נעשה לעורך הדין קידום מקומי ממומן לעיתים יצוצו לגולשים גם מפות של גוגל למיקום העסק. כך גם כשמדובר על מודעות פרסום ממומנות ברשתות החברתיות.
בסופו של דבר אני חושבת שעורך דין שרוצה לקדם את העסק באופן הטוב ביותר יכול וצריך לעשות זאת מכל הכיוונים.
הביטויים שיבחרו לקידום הממומן והביטויים שיבחרו לקידום אורגני בגוגל יהיו שונים בהתאם לפלטפורמה ולמחקר המילים כך שיהיה ניתן להגיע לאתר של עורך הדין באופן ישיר ולהיעזר בשירותיו.

 

 

לקריאה נוספת על קידום ממומן VS קידום אורגני

 

שאלות נפוצות
SEO יכול לסייע למשרד עורכי דין למשוך לקוחות חדשים על ידי הבלטת האתר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות בגוגל וברשתות חברתיות. כך לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את שירותיהם יחשפו למשרד ויוכלו ליצור קשר.
קידום אתרים יכול לתרום לבניית המוניטין והאמינות של משרד עורכי דין על ידי הצגת המשרד כמומחה מוביל בתחומו. נוכחות גבוהה בתוצאות החיפוש משדרת מקצועיות, מוכרות ואיכות, דבר שמעלה את האמינות של המשרד.
אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה

תפריט נגישות

לבדיקת האתר שלכם 
בחינם!