כדי לבנות משפך מכירה בצורה אופטימלית, חשוב לדעת מי קהל היעד שלכם. סגמנטציה של קהל הלקוחות היא תיאור מקיף של הקהל האידיאלי שלכם. כדי ליצור פרסונה של קונה, תצטרכו לאסוף נתונים על הקהל שלכם בכלי אנליטיקות באתר שלכם או בדף האינסטגרם כדי לצמצם פרטים ספציפיים, כמו:
ככל שתזהו טוב יותר את הנקודות הללו, תבינו יותר טוב את הקהל שלכם ומה מניע אותם. פרסונה מדויקת של קונה תאפשר לכם ליצור תוכן וקמפיינים שיווקיים מותאמים אישית המכוונים ישירות לקהל היעד שלכם.
שיווק משפיענים משלב טקטיקות שיווקיות כמו פה לאוזן ו-Social Proof כדי לייצר מכירות והוא הוכח כאחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר. במילים אחרות, שיווק משפיענים הופך את תחום השיווק להרבה יותר אישי. שיתוף פעולה עם המשפיענים הנכונים יכול לקצר את המסע של הקונה שלכם ולעזור לכם לייצר יותר לידים ומכירות. זה גם עוזר להרחיב את כמות הקהל שלכם ולהבטיח שאתם מגיעים לשוק רלוונטי בנישה שלכם. עם זאת, המשפיען שאתם עובדים איתו יהיה חייב לחלוק את אותו קהל היעד כמו המותג שלכם. לפני שמתחילים לעבוד עם משפיען חשוב לוודא שהקהל שלו אותנטי ומלבד מספר העוקבים צריך לוודא שרמת המעורבות בחשבון שלו היא גבוהה מספיק כדי לקדם את המותג שלכם. לפני שמתחילים לעבוד עם משפיענים באינסטגרם, תבחנו את הדברים הבאים:
תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) הוא תוכן שהקהל שלכם יוצר ואתם יכולים לעשות בו שימוש. זה יכול הלגיע בפורמטים שונים (טקסט, תמונות, סרטונים ואודיו) אבל באינסטגרם רוב ה-UGC הוא בתמונות או סרטונים. התוכן הזה מורכב בעיקר מהמלצות או ביקורות שניתנו על ידי הלקוחות הנוכחיים שלכם וניתן להשתמש בהם כדי לשכנע לקוחות פוטנציאליים שלמוצרים שלכם יש ערך. מכיוון שלקוחות שמייצרים תוכן כזה לעסקים בדרך כלל לא מקבלים תשלום כדי לעשות זאת, האותנטיות בסיטואציה ממירה מתלבטים בצורה מאוד יעילה. כמה דרכים מומלצות לאסוף UGC מלקוחות:
חשבו על הביוגרפיה שלכם באינסטגרם כעל כניסה לחנות פיזית. תצטרכו להציג לגולשים את המיטב שלכם כדי לעשות עליהם רושם ולגרום להם להיכנס לחנות. בנוסף לביוגרפיה שנראית טוב, עליכם להוסיף קריאה לפעולה (CTA) שמפנה לקוחות לחנות אונליין שלכם. אינסטגרם משתמשים בכפתורי CTA הניתנים להתאמה אישית בחשבונות עסקיים, אבל זו רק אפשרות אחת למיקום CTA באינסטגרם וניתן להוסיף קריאות לפעולה גם בלינקים מקוצרים, בתיאור ה-BIO ובתוכן שאתם מעלים באופן שוטף לפלטפורמה. הוספת CTA במיקומים רלוונטיים ממקסמת את הסיכויים שלכם לקדם את המותג וליצור משפך מכירות איכותי.
יצירת משפך מכירות באינסטגרם יכול לעזור לכם למשוך את הקהל שלכם וליצור מכירות נוספות בעסק. מכיוון שקהל היעד שלכם הם קונים פוטנציאליים, אתם צריכים להתמודד עם החששות והכאבי םשלהם כדי להגדיל את כמות ההמרות ואת אחוז ההמרה. ודאו שאתם פונים אל הקהל באופן אישי ומדויק, אם יש לכם את האפשרות הוסיפו UGC ו-Social Proof שמסייעים לחזק את האמון, עבדו עם משפיענים רלוונטים, תפזרו קריאות לפעולה מרובות כדי להניע את הקהל ולאחר מכן תוכלו לקצור את הפירות ולהנות מגדילה משמעותית של המותג או העסק שלכם.
אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום ממומן ביוטיוב, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud, חברה שמנגישה גוגל ענן ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם: Google Cloud Platform, AWS, Vultr ועוד.
Ⓒ כל הזכויות באתר שמורות לליאור ישנו Yeshno SEO 2024, אין להעתיק ולהשתמש בתוכן ללא אישור.
הבטחתי שקיפות אז הנה: חלק מן הקישורים באתר הינם קישורי אפיליאייט. אך אינם גורעים מאמינות ההמלצה שלי על המוצר/ השירות אליו הם מקשרים.