האם קידום אתרים אורגני בגוגל רלוונטי ב 2022 2023 ?

האם קידום אתרים אורגני בגוגל רלוונטי ב 2022 2023 ?
ניווט (ממש) מהיר
למרות שאנו שומעים המון על שיווק דיגיטלי וקידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני הוא בין הנושאים ה"חמים" בענף זה. בעוד הקידום הממומן מאפשר לגופי האינטרנט הגדולים להרוויח מאיתנו כסף באופן ישיר, הקידום האורגני מסתמך על פקטורים שמודדים איכויות מסוימות באתר שלנו, ומנותחים באופן שוטף ע"י מנוע החיפוש של גוגל. האם קידום אתרים אורגני בגוגל רלוונטי ? ואם כן – כיצד נוכל להשתמש בו באופן הטוב ביותר? כל המידע במאמר הבא!
seo- קידום אתרים בגוגל

כבר יש לכם אתר אינטרנט?

לא כל בעלי העסקים מכירים בחשיבותו של אתר אינטרנט איכותי, וחבל שכך.
אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי חשוב עבור בעלי עסקים, ועבור כל גוף או אדם המעוניין לקדם אג'נדה מסוימת, בין אם מדובר באג'נדה עסקית ובין אם לא.
בעולם השיווק הדיגיטלי, אתר האינטרנט שלנו מהווה מעין חלון ראווה שבו אנו יכולים להציג את מרכולתנו לעיני כל.
באותו אופן, אתר שהוא אסתטי, מזמין ואינפורמטיבי, יגדיל את הסיכויים שלנו ליצירת קשר מצד הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
החוקים הללו הם חוקי בסיס בעולם השיווק, וכשאנו מדברים על שיווק דיגיטלי – חלק מהחוקים משתנים לחלוטין.

מערכת היחסים שלנו עם גוגל

אין זה משנה אם אנו שונאים אותו או אוהבים אותו, גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והחזק ביותר, וכשמישהו מחפש משהו – ברוב המקרים הוא ייגש ישירות לשם.
מהסיבה הזו, אנו מאוד רוצים שהאתר שלנו יהיה חביב על גוגל, כך שהוא ידורג במקום גבוה יחסית בתוצאות החיפוש שלנו.
ככל שהאתר שלנו ייעלה גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך גדל הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יבקרו בו.

קצת על קידום אתרים אורגני

אנו מקדמי האתרים, נוטים לשכוח לעתים שהמושג הזה שאנו משתמשים בו על בסיס יומי, לא בהכרח ברור לכל אדם.
קידום אתרים אורגני מכונה גם SEO, שהם ראשי התיבות של Search Engine Optimization.
והכוונה היא, שבאמצעות קידום אורגני אנו עושים "מניפולציות" מסוימות שעוזרות לגוגל "לאהוב" את האתר שלנו יותר.
כדי להבין מה בדיוק אנו עושים בקידום אתרים אורגני, עלינו להבין בראש ובראשונה כיצד גוגל מדרג אותנו, ואיך ניתן להתקרב אל החלום הזה שנקרא "מקום ראשון בגוגל".

הפרמטרים שבאמצעותם גוגל מדרג אותנו

גוגל מעוניין להציג לגולשים את המידע האיכותי ביותר באותו תחום, ולכן הוא משתמש בפרמטרים שונים שעוזרים לו לסנן את מיליוני האתרים הקיימים בעולם.
ישנם שלושה פרמטרים עיקריים שבאמצעותם גוגל מדרג את האתר שלנו:

אופטימיזציה
כשאנו מדברים על אופטימיזציה של אתר, אנו מתייחסים לאופן שבו הוא מסודר מבחינת כותרות, היררכיה של הדפים והקישורים הפנימיים באתר, וגם מהירות הטעינה של האתר.
אצלנו ב"ישנו קידום אתרים מוצלח", אנו עורכים עבור הלקוחות שלנו אופטימיזציה איכותית, המשפיעה ישירות על דירוג האתר שלהם.

תוכן האתר
גוגל מתחזקת מערכת בינה מלאכותית, שיודעת להבחין האם מדובר בתוכן איכותי או לא.
כיצד היא עושה זאת? אף אחד לא יודע בדיוק, אך הזמן הרב שהשקיעו מקדמי האתרים אפשר להם להבין בסופו של דבר מספר עקרונות מפתח.
כך למשל, אנו יודעים שתוכן מגוון הוא תוכן טוב, אנו יודעים שמומלץ להשתמש בכותרות משנה רבות, שכדאי לנסח משפטים שאינם קצרים או ארוכים מדי, ועוד.

"התוכן הוא המלך"
זהו משפט שחשוב לזכור בעולם הקידום האורגני, והוא משקף את המציאות שלנו ממש כפי שהיא.
התוכן הוא מלך עולם הקידום האורגני, והוא זה שיוכל לקדם אותנו להשגת היעדים שלנו.
במידה ואתם יודעים לכתוב תוכן ברמה גבוהה – זכיתם! במידה ולא, אל תתפתו לדחוס לאתר שלכם סתם תוכן שיימלא אותו.
כפי שבוודאי כבר הבנתם, מערכת הבינה המלאכותית של גוגל היא משוכללת במיוחד, והיא סורקת אתרים ומזהה את איכות התוכן שבהם.
לצורך השגת תוכן איכותי, באפשרותכם לפנות אל כותבי תוכן מקצועיים, או להתייעץ עם חברת קידום האתרים שלכם.
פעמים רבות, חברות קידום אתרים מעסיקות גם כותבי תוכן, וכך ביכולתן להעניק ללקוח את החבילה השלמה.

קישורים
קישורים איכותיים המפנים אל האתר שלנו, הם למעשה אסמכתא שמאותתת לגוגל על אמינותו.
במידה ואנו מקבלים הפניות מאתרים שנחשבים "חזקים" ובעלי סמכות גבוהה, האתר שלנו יקבל דירוג גבוה יותר בגוגל.
כאן אנו נכנסים לעולם של רכישת הקישורים, החלפת הקישורים, וכל שאר הפעולות והמושגים הקשורים לנושא זה.

האם נוכל להשקיע המון כסף, לקנות קישורים מאתרים חזקים, ו"לטוס" למעלה בתוצאות של גוגל? ממש לא!
המערכת של גוגל יודעת לזהות מצב שאינו טבעי, והיא מבינה שזה לא סביר שאתר חדש יופיע בקישורים של אתרים חזקים בלבד.
בניית פרופיל קישורים איכותי דורשת מקדם אתרים מקצועי ומנוסה!

לקריאה נוספת אודות קישורים

מה זה אתר "חזק"?

אתרים חזקים יכולים להיות אתרי מגזינים, אתרי חדשות, אתרי תמיכה, ואתרים נוספים שיש בהם תנועת גולשים גבוהה במיוחד.
שתילת קישורים המפנים לאתר שלנו במאמרים הנמצאים באתרים אלו, תזרים עוד "טראפיק" לאתר שלנו, ולכן קישורים כאלו נחשבים כה יוקרתיים.
עלינו להבין, שאם גוגל מבין שאתר מסוים הוא "חזק", הוא יעניק דירוג איכותי יותר גם לאתרים המקושרים אליו.
מכאן, שאנו מעוניינים שלפחות חלק מהקישורים המובילים אל האתר שלנו, יהיו ממוקמים באתרים חזקים.

סמכות ורלוונטיות

אתר חזק ואתר סמכותי הם לא בדיוק אותו הדבר, אך פעמים רבות הם הולכים יד ביד.
אתר סמכותי הוא אתר שגוגל יודע שהמידע המוצג בו הוא אמין, ולרוב התוכן שבו יכלול קישורים למאמרים מדעיים, ערכים בוויקיפדיה ועוד.
בנוסף לסמכות, תמיד נעדיף לקבל קישורים מאתרים שנחשבים "רלוונטיים" עבורנו, והכוונה היא שהם עוסקים באותו התחום שלנו.
אם נשווה את הדבר לחיי היום יום שלנו, נוכל לתת דוגמה של אדם המעוניין לרכוש מכונת כביסה, ומתייעץ עם גיסו שהוא טכנאי מכונות כביסה.
אותו אדם יעדיף להתייעץ עם הגיס ה"רלוונטי", מאשר לשאול את אחותו – שהיא עורכת דין לצורך העניין.

האם קידום אתרים אורגני בגוגל רלוונטי עדיין ??

לאחר שקיבלתם כמה מושגי מפתח בעולם קידום האתרים האורגני, נחזור לשאלה שאיתה פתחנו את המאמר.
האם קידום אתרים אורגני בגוגל רלוונטי ב2022? והתשובה היא ש… בוודאי!
שנת 2021 נפתחה באווירה עגומה במקצת, מכיוון שאנשים רבים סגורים בבתיהם או יוצאים לעבודה ולקניות בלבד.
שיווק דיגיטלי היה משמעותי מאוד גם לפני בואה של הקורונה, אך כעת הוא רלוונטי אף יותר.
אתרי האינטרנט שלנו הפכו לנכסים דיגיטליים חשובים מאין כמותם, והם מאפשרים לנו להציג מוצרים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו, שכיום יכולים למצוא אותם כמעט אך ורק בסביבה הווירטואלית.

אורגני VS ממומן

ב"ישנו קידום אתרים מוצלח", אנו עוסקים בכל הרבדים של קידום האתרים האורגני.
לאחר שראינו כמה חשובים הם אותם פרמטרים שבאמצעותם גוגל בוחן את האתר שלנו, אנו בוודאי מבינים כמה חשובות הן הפעולות שיש לבצע בהתאם.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך המצריך סבלנות, אך התוצאות לא מאחרות להגיע, וכשהן מגיעות? הן נשארות.
SEO הוא שונה לחלוטין מקידום אתרים ממומן, מהסיבה הפשוטה שבקידום ממומן ברגע שתפסיקו לשלם – תפסיקו לראות תוצאות.
בעוד הקידום האורגני מבצע שיפורים מבנה ותוכן האתר שלנו, הקידום הממומן פשוט מביא חשיפה ולקוחות פוטנציאליים.
אותם לקוחות פוטנציאליים לא יגיעו לשלב הרכישה, במידה והם יגיעו וימצאו תוכן שאינו איכותי או אתר שאינו נגיש ומזמין.
אם אתם רוצים להרחיב בנושא כתבתי מדריך שלם על קידום אורגני אל מול ממומן.

מה עושים בקידום אתרים אורגני?

תפקידם של מקדמי האתרים האורגניים, הוא לחקור ולמטב את אתר האינטרנט של הלקוח באופן המדויק ביותר.
אין זה אומר שהמקדם ינסח מחדש את התוכן באתר, אך הוא בהחלט יוכל לזהות בעיות הקשורות לתוכן, להיררכיה, לכותרות, ועוד.
בשלב הראשוני נגדיר יעדים יחד עם הלקוח, ובהמשך נפיק דוח שבועי המתאר עבור הלקוח מהן הפעולות שבוצעו באתר בכל שבוע.
דוח שכזה יכלול מידע על קישורים חדשים שמובילים לאתר הלקוח, אינפורמציה לגבי שיפור בתוצאות הדירוג של גוגל, דרישות שיפורים עבור מפתחי האתר, ועוד.
קשת הפעולות שאנו נוקטים בתהליך קידום אתר הלקוח, תתורגם במהלך הזמן לפניות של לקוחות איכותיים וסגירת עסקאות.

למדריך המלא על כל הפעולות שנעשות בפועל בקידום אתרים אורגני 

איך בוחרים חברת קידום אתרים?

שוק הקידום האורגני כולל מגוון של חברות ועסקים, ועלינו לדעת לבחור מבניהם באופן הנכון ביותר.
כשאנו קוראים אודות החברה באתר האינטרנט שלה הכל נראה וורוד, אך כידוע – המציאות לא תמיד עולה בקנה אחד עם ההבטחות.
ריכזנו עבורכם מספר טיפים, שיעזרו לכם לנווט נכון בין חברות הקידום האורגני בשוק:

נסו להשיג המלצה ממקור ראשון
כשאנו מחפשים בעל מקצוע מכל סוג, אין ספק שהמלצה ממקור ראשון של בן משפחה, חבר או קולגה – היא הטובה ביותר עבורנו.
הרי עם תוצאות אי אפשר להתווכח, ואם אנו שומעים על חברה שהוכיחה את עצמה בקידום אתרים אורגני, זה מעניק לה נקודות אצלנו בצורה אוטומטית.

הצליבו חוות דעת כדי לשמור על אובייקטיביות
במידה ואין באפשרותנו להשיג המלצה ממקור ראשון, יש לשים לב היכן אנו קוראים המלצות ומה האינטרס שעומד מאחוריהן.
בעולם הדיגיטלי זה מאוד פשוט לכתוב על עצמך המלצות, ולכן אנו נתקלים בהמון המלצות שהן לא ממש אובייקטיביות.
איך בכל זאת נוכל להסתמך על המלצות אינטרנטיות? באמצעות הצלבת מספר מקורות שונים.
כך למשל אנו יכולים לבדוק המלצות בדף הפייסבוק, בגוגל, באתר "מדרג" או אתרים דומים, ובמידת הצורך נוכל גם ליצור קשר עם לקוחות קודמים.

קבעו פגישה מקדימה
גם אם אין באפשרותכם להגיע ולפגוש את הצוות או את מקדם האתרים שעמו אתם מעוניינים לעבוד, הקפידו לתאם פגישת זום או במינימום שיחה טלפונית.
אנו ממליצים לעשות זאת, מכיוון שכך תוכלו להכיר את האדם שמולו אתם הולכים לעבוד, ויש לכך משמעות רבה.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך, ואנו מחפשים שותף שילווה אותנו בצורה נעימה ושירותית לכל אורכו.

לקריאה נוספת על איך נבחר מקדם אתרים מוצלח 

השיגו את היעדים שלכם איתנו!

אצלנו ב"ישנו קידום אתרים מוצלח", תוכלו לקבל את הנכס הדיגיטלי המושלם עבורכם.
בין אם אתם מעוניינים בבניית אתר ובין אם אתם זקוקים לקידום אורגני איכותי, יש ברשותנו את כל הכלים המקצועיים והטכניים כדי להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר, ואת התמורה הטובה ביותר לכספכם.

קידום אתרים בגוגל הוא המומחיות שלנו, ואנו מזמינים אתכם לצאת עמנו למסע מרתק, שבמהלכו תרכשו כלים רבים ותאפשרו לאתר שלכם את הצמיחה העסקית המיוחלת!

ב"ישנו קידום אתרים מוצלח", אנו מעניקים ללקוחותינו את החבילה המלאה, ולשם כך אנו דואגים לעבוד עם כותבי התוכן והמעצבים הטובים בתחומם.

אנו מאמינים באמינות, שקיפות, והגינות אל מול כל לקוחותינו, ומתחייבים להעניק להם את התמונה המלאה בכל שלב, ובכל שירות שיבחרו.
בין שירותינו תוכלו למצוא קידום אתרים בגוגל, ניהול אתרים, בניית ועיצוב אתרים, שירותי כתיבת תוכן, ועוד.

אהבתם? מעולה!
רוצים לקבל ממני עוד תכנים, פינוקים והטבות?
בכיף!
ואם יש לכם שנייה,
שתפו ת'חבר'ה